BREAKING NEWS

Mukhriz hanya "mimpi basah" tentang Kedah akan jatuh ke tangan PAS.


Anak Tun Dr Mahathir Mohamad, Datuk Seri Mukhriz Mahathir yang sebelum ini dok tuduh UMNO nak ‘jual’ Kedah, Terengganu dan Kelantan kepada PAS, dianggap sebagai ilham yang dia dapat daripada mimpi.

Mana taknya, angin takde ribut pun takde tuptuppppp keluar kenyataan macam tu... Habis ketawa anggota-anggota parti UMNO. Fitnah teruk macam tu je ke yang Mukhriz mampu buat?? Langsung tak masuk akal dan sangat mustahil.

Malah UMNO Terengganu menyifatkan tuduhan dungu Mukhriz itu sebagai satu tindakan yang terdesak... Mungkin juga dia tengok dok mimpi untuk memiliki salah satu negeri tersebut kot. Sebab tu tergamak buat spekulasi jahat macam tu.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Terengganu, Ahmad Razif Abd Rahman, berkata segala tuduhan yang dibuat Mukhriz itu sangat jahat dan langsung tak berdasarkan kebenaran. Nampak sangat yang tindakan itu menunjukkan dirinya sangat terdesak untuk mendapatkat perhatian.

Ahli UMNO sekarang ni sudah pandai menilai mana yang betul dan mana yang salah... setakat nak buat tuduhan bodoh tu hahahaha.... Buat kena gelak jela! Langsung tak matang dan tak mampu untuk menggugat mahupun menjatuhkan parti.

"UMNO Terengganu menafikan sekeras-kerasnya dakwaan beliau yang mengatakan ada perjanjian Kedah dan Terengganu akan diserahkan kepada PAS pada Pilihan Raya Umum (PRU) akan datang.

"Sebaliknya, UMNO Terengganu yakin parti ini bukan saja kekal sebagai kerajaan negeri pada PRU-14, malah bakal memperoleh majoriti lebih besar hasil gerak kerja yang sudah dijalankan," katanya.

Tak payah la Mukhriz nak susah-susah ingatkan Terengganu dan negeri lain konon UMNO nak ‘jual’ negeri tu pada PAS. Hahaaaa UMNO tak bodoh lagi okey jangan nak terdesak sangat please! jangan jadikan negeri sebagai modal untuk korang politikkan bagi agenda peribadi korang.

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online