BREAKING NEWS

Rafizi akan serang Azmin habis-habisan demi rakyat Selangor?


Selepas Rafizi dedahkan mengenai salahlaku rasuah dan habuan seks didalam kepimpinan PKR Selangor dua tiga hari lepas.., kali ni Rafizi katanya akan dedahkan dokumen berkaitan skandal tersebut bagi membuktikan dakwaan yang dibuatnya..

Sebenarnya tak kisahlah sama ada Rafizi nak dedahkan dokumen atau tak.., tapi ramai yang dah sedia maklum bahawa PKR di Selangor tu memang banyak skandal.. Rakyat Selangor sendiri tahu puak-puak PKR dinegeri tu tak mampu mentadbir negeri dengan baik..

Kalau korang teliti betul-betul.., sejak pemerintahan PKR di Selangor, banyak tanggungjawab asas yang pemimpin PKR negeri abaikan.. Difahamkan banyak projek infrastruktur dan juga penyelenggaraan kemudahan asas banyak dimonopoli oleh kroni-kroni sahaja..

Kroni-kroni tu semua pulak.., hanya makan untung atas angin serta goyang kaki tanpa melaksanakan tanggungjawab berkhidmat untuk rakyat dengan sempurna.

Itu baru cerita pasal tanggungjawab terhadap rakyat negeri Selangor.., belum lagi cerita pasal amanah menjaga kebajikan serta harta rakyat di negeri berkenaan.. Jadi tak heran la kalau Rafizi kata banyak skandal rasuah dan juga habuan seks tu semua..

Memang dari awal lagi kita sedia maklum tentang perangai puak-puak PKR tu.. Dorang tu mana boleh lari dari skandal beb.. Korang ingat lagi tak skandal sorang Ustaz PKR dengan bini orang di sebuah resort dulu.. Pasal Anwar jangan cerita la kannn.., satu dunia tahu pasal tu...

Kesimpulannya.., orang yang buat jahat ni mana boleh berlakon baik selamanya beb.. Kejahatan dorang tu akan terserlah jugak satu hari.. Sama lah macam puak-puak Pakatan dalam PKR tu.. Kerana berebut kuasa dan pangkat, dorang sendiri pakat londeh kejahatan masing-masing..

Kita tunggulah nanti apa kesudahan drama pergolakan dalaman PKR ni ye.. Yang pasti.., semua puak-puak tu langsung tak boleh pakai!! Hahahaha


Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online