BREAKING NEWS

Mahafiraun SAHKAN bahawa DAP parti terbaik di Malaysia.


Jika Guan Eng atau Lim it Siang yang kata UMNO parti paling buruk di Malaysia, itu kita tak heran kerana kita tahu dua ekor cina tersebut memang sangat benci pada parti melayu yang terbesar ddidalam negara itu.

Dan kalau Mat Sabun atau Nizar Kaldai yang cakap begitu, kita faham kerana kedua-dua ekor macai tersebut memang sanggup berbuat apa saja demi DAP.

Tapi agak lucu apabila yang kata UMNO adalah parti terburuk di dalam negara tersebut adalah Mahathir yang selama ini menjadi kaya raya hasil dari songlapannya didalam UMNO sendiri.

Dalam satu kenyataan melalui blognya, Mahathir yang pernah digelar Mahafiraun oleh puak-puak pembangkang menyatakan UMNO sekarang makin teruk.

Mahathir tanpa segan silu berkata UMNO tak lagi relevan kerana sudah menjadi parti paling buruk dalam Malaysia.

Kalau betullah UMNO parti yang paling buruk dan sangat teruk, kenapa Mahathir tak suruh anaknya Mukhriz dengan kadar segera keluar dari UMNO? Kenapa Mahathir tak paksa segala anak beranaknya yang lain pun pecat diri sendiri dari jadi ahli UMNO?

Ini buktinya Mahathir @ Mahafiraun itu sudah nyanyuk beb.. Orang tua yang dah kenyang terbongkang makan duit hasil UMNO itu sudah hilang kewarasan dek kerana pengaruh hasad dengki didalam hati.

Kalau bukan kerana UMNO, keturunan mamak kerala yang kaya raya itu hanyalah sekadar Doktor Gigi sahaja. Dan kalau bukan kerana perjuangan UMNO, anak beranak Mahathir seperti Mukhriz mungkin hanya sekadar kerja gomen ketika ini.

Dan tak mungkin Mirzan dan Mokhzani berlagak naik kereta mewah ratusan ribu ringgit ke sana sini kalau bukan hasil UMNO yang bapa dorang songlap selama 22 tahun.

Jadi.., jika benar UMNO adalah parti yang paling buruk, gua cabar Mahathir dan anak beranaknya join parti DAP atau PAN yang mungkin lebih baik.

Berani ke beb? Paling kurang pun suruh Mukhriz keluar UMNO dulu.. Ada berani ke mamat botak tu? Mana berani anak bapak tu.. Hahahaha

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online