BREAKING NEWS

KLI Hotel bersama Darling Idola Kecil 5 berganding bahu membantu golongan Gelandangan


Nasib golongan gelandangan di sekitar ibunegara kian mendapat perhatian masyarakat setempat. Bukan sahaja orang persendirian dan kumpulan-kumpulan pertubuhan sosial, malah nasib golongan ini juga mendapat simpati dari syarikat besar seperti Kuala Lumpur International Hotel (KLI).

Pada 10 Mei 2016 bermula dari pukul 9.30 malam sehingga 11 malam, KLI bersama artis Darling Idola Kecil 5 akan menjayakan satu program amal bersama gelandangan di sekitar Jalan Tunku Abdul Rahman.

Pihak KLI bersama artis terbabit akan mengagihkan pek makanan serta minuman yang disediakan sendiri oleh kakitangan Hotel terbabit.

Menurut jurucakap pihak KLI, program ini dibuat atas dasar keprihatinan pihak mereka yang cuba untuk meringankan beban kesengsaraan golongan yang kurang kemampuan tersebut. Selain itu, ia juga dibuat atas sifat kemanusian khususnya ketika bulan Ramadan yang bakal menjelang.

Usaha pihak KLI ini harus dipuji dan diharap program seperti ini akan berterusan sekaligus ianya dapat menjadi contoh dan ikutan masyarakat majmuk di Malaysia.

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online