BREAKING NEWS

DAP akan guna Talibarut bagi hancurkan PAS di PRK Sungai Besar dan Kuala Kangsar


Nampak sungguh geng-geng Pakatan Harapan yang dikepalai oleh DAP sangat benci pada PAS. Sebelum ni dorang lawan dan sabotaj PAS di Pilihanraya Negeri Sarawak, kali ni dorang nak sabotaj lagi PAS di PRK Sungai Besar dan juga Kuala Kangsar.

Kalau korang perhati betul-betul.., penawaran diri untuk parti AMANAH bertanding di PRK Sungai Besar dan juga Kuala Kangsar ni sebenarnya adalah taktik jahat DAP.

DAP tahu bahawa kerusi di Sungai Besar dan Kuala Kangsar adalah milik PAS secara tradisi, tapi dengan menggunakan kaldai tunggangan yang dinamakan AMANAH, DAP merancang untuk memecahbelahkan melayu didalam pembangkang.

Kenapa DAP buat macam ni beb? Sebenarnya inilah satu-satunya permainan bangsat DAP yang mahu mengekalkan dominasi kuasa politik didalam Pakatan Harapan.

PAS memang terbukti bukan lawan DAP di semenanjung apabila dorang tak mampu jinakkan PAS untuk ikut telunjuk dorang. Dengan itu, DAP gunakan wang ringgit dan pangkat untuk hancurkan PAS dari dalam.

Hasilnya maka tertubuhlah parti AMANAH yang dikepalai oleh pemuja tegar Guan Eng iaitu Mat Sabun. PAS berpecah dua kerana krisis perebutan kuasa yang dirancang oleh DAP yang dibantu oleh PKR.

Sekarang ni PAS lebih mesra dengan UMNO didalam hal-hal penyatuan ummah dan juga perlaksanaan Islam dibawah pemerintahan Najib Razak. Ini yang buat DAP makin berbulu dengan PAS. Yang paling dorang benci tentunya Hadi Awang yang dah banyak kali berselfie dengan Najib.

Maka.., Mat Sabu menjadi harapan utama DAP sekali lagi untuk hancurkan PAS. Peluang terbaik puak-puak laknatullah DAP ini adalah di Pilihanraya Kecil Sungai Besar dan Kuala Kangsar nanti.

Persoalannya sekarang, apakah pengundi melayu sedar dengan taktik DAP yang cuba merampas kuasa politik dari bangsa melayu sendiri?

Pengundi di Sungai Besar dan Kuala Kangsar khususnya patut contohi pengundi di Sarawak bila dorang tolak terus DAP dan geng Pakatan Harapan. Apa sangat lah nak pandang pada puak-puak pembangkang tu bila dorang sendiri pun sibuk bergaduh berebut kerusi.

Ambik contoh di Penang sudah laa.. Habis melayu kena halau dan merempat sebab puak-puak laknatullah DAP tu semua. Takkan tak nampak kot??

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online