BREAKING NEWS

Ahli dan penyokong DAP anggap rakyat Sarawak Bodoh dan Makan Rasuah




Hasil keputusan pilihanraya negeri Sarawak yang ke 11 menunjukkan bahawa DAP mengalami kekalahan besar dan sangat memalukan.

Analisis awal mendapati, pengundi cina khususnya penyokong DAP di Sarawak tidak keluar mengundi dan menyebabkan peratusan keluar mengundi amat rendah berbanding PRN sebelum ini.

Mengapakah penyokong-penyokong DAP ini tidak keluar mengundi parti kesayangan mereka? Menurut sumber dari dalaman DAP sendiri, ramai kaum cina di Sarawak sudah mula bosan dengan DAP yang disifatkan hanya tahu berjanji.

Selain itu, skandal rasuah serta beberapa penyelewengan oleh pemimpin DAP juga menjadi faktor penyokong DAP lari dari menyokong parti berkenaan.

Yang paling menarik, selepas diumumkan DAP kalah besar di Sarawak, para penyokong serta ahli-ahli DAP di semenanjung terutama cina DAP mula menghina serta memaki hamun penduduk negeri Sarawak.

Cina DAP di semenanjung menuduh rakyat Sarawak sebagai tidak berotak dan mudah dibeli dengan harga serendah RM 10. Ini jelas menunjukkan perangai keji dan biadap ahli serta penyokong DAP di semenanjung.

Sewajarnya, semua ahli DAP khususnya cina di semenanjung diharamkan untuk memasuki Sarawak selepas ini. Inilah politik keji yang cuba mereka mainkan selepas menerima kekalahan.

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online