BREAKING NEWS

Hanya manusia Bodoh sahaja yang percaya pembohongan Ah Beng di Penang


Hari tu bukan main lagi Ah Beng melalak kononnya Kerajaan Pusat tak benarkan Kerajaan DAP Penang untuk membina jambatan ketiga di negeri ni. Ah Beng cuba menggambarkan bahawa Kerajaan Pusat pimpinan Najib sangat teruk kerana jambatan ketiga itu bakal dibuat oleh DAP untuk rakyat.

Kata Ah Beng lagi.., jambatan ketiga tu nanti bakal di bina tanpa Tol untuk kemudahan rakyat Penang dan pengguna jalanraya untuk ke negeri ni.

Maka meroyan habis laa semua pemuja DAPigs dan juga penyokong Pakatan menyalahkan Najib dan Rosmah sambil memuja-muja kehebatan Ah Beng didalam menjaga kebajikan rakyat. Dan gerombolan Pakatan pun menyalak-nyalak lah didalam laman muka buku menjaja tentang kezaliman serta kediktatoran pemerintah BN yang menidakkan kebaikan Ah Beng.

Selain itu juga.., budak-budak yang baru nak berkecimpung dalam dunia politik di media sosial pulak terus layu akibat terpengaruh dengan dakyah-dakyah fitnah dari talibarut Ah Beng. Dorang pun turut sama berkokok meratapi nasib pemimpin suci seperti Ah Beng yang dianak tirikan oleh Perdana Menteri.

Akhirnya.., terdedah juga perangai pokemon Ah Beng yang sekadar bersandiwara tentang pembinaan jambatan ketiga yang kononnya mahu dibina untuk rakyat tersebut. Semua yang Ah Beng cakap pada media sebelum ini ternyata satu pembohongan secara terancang untuk pengikutnya yang buta kayu sahaja.

Tak ada surat permohonan.., tanpa sebarang usul kepada kementerian..., tiba-tiba Ah Beng klimaks terpancut-pancut dengan mimpi basah sendiri atas jambatan ketiga.. Tak ke celaka namanya tu beb?

Korang tahu apa jawapan Ah Beng selepas dia kantoi dengan Menteri yang jaga Kementerian terbabit?? Ah Beng kata dia sebenarnya takut untuk hantar proposal bagi jambatan ketiga kerana ianya mungkin tak akan diluluskan..

Nampak tak bangangnya disitu beb?? Selepas dia sedap-sedap kutuk dan fitnah Kerajaan Pusat.., selepas pemuja dan penyokong dia seronok menyalak-nyalak tuduh kerajaan BN macam-macam.., sekarang dia pusing cakap macam biawak. Tak ke kurang hajar namanya tu??

So memang buruk betul perangai cina kiasu yang sekor ni.. Tambah buruk pulak perangai-perangai gerombolan penjilat dia yang ramai didalam media sosial untuk menyucikan segala najis-najis yang diberakkannya..

Tapi rakyat Penang makin sedar.., rakyat Malaysia pun makin nampak.. Puak-puak DAPigs ni dah kena teruk hari tu di PRN Sarawak.. Tunggu lah lepas ni di PRU pulak.. Jangan terkejut kalau Ah Beng biawak ni terpaksa balik tanam sayur di Melaka nanti.. Hahahaha

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online