BREAKING NEWS

Guan Eng Tipu Lagi.. Bila mau hapus Tol Sg Nyior??


Nak muntah hijau bila baca pasal Ah Beng nak bina jambatan ke tiga di Penang Darul Tokong tu.. Lawak pun ada jugak la rasa beb.. Korang boleh percaya ke cina sewel dari Melaka tu? Dia punya imaginasi kalah Soltan Melaka yang tiga suku tu wehh..

Nak buat jambatan ketiga kononnn.. Pirahhhh.. Tol Sungai Nyior bila mau kasi hapus Ah Beng oiii?? Dah beruban telor mamak Penang dok tunggu Tol Sg Nyior tu dihapuskan sejak zaman sebelum DAP memerintah..

Mamak.., melayu.., cina.., keling.., India.., benggali..., semua kena kencing dengan Ah Beng dan gerombolan DAP masa dorang kempen untuk jatuhkan kepimpinan BN di Penang dulu.. Antara janji yang Ah Beng buat adalah nak hapuskan Tol Sg Nyior kalau DAP berjaya jajah Penang dan dia jadi Ketua Menteri.

Tapi itu la beb.., rakyat Penang memang mudah kena kencing dengan DAP ni semua.. Pakat dok melopong nganga la sampai sekarang bila Tol Sg Nyior masih berdiri gagah di kawasan Bagan tu.. Segagah Ah Beng yang rakus merompak harta rakyat Penang melalui penjualan tanah negeri.

Sekarang ni dia sembang pulak kata nak buat jambatan ketiga.. Korang tahu kenapa Ah Beng janji macam-macam sekarang ni? Pilihanraya lambat lagi.., tapi Ah Beng dah mula goyang wehh selepas DAP kalah besar di Sarawak..

Dan dengan skandal banglo murah serta dakwaan penyelewengan tanah yang dia hadapi sekarang, lagi laaa Ah Beng meracau tak tentu arah macam orang hilang bini.. Pasal tu la dia cuba menipu rakyat Penang dengan macam-macam janji tak masuk akal macam buat jambatan baru tu..

Jangan heran beb.., orang tiga suku memang mampu buat benda-benda yang diluar kotak pemikiran kita.. Korang cuma perlu heran pada penyokong serta penjilat punggung Ah Beng yang setia percaya pada pemimpin suci dorang.. Bohong pi lah macam mana pun.., gerombolan pencacai Ah Beng dari PKR dan Amanah confirm percaya..

Itulah yang dinamakan setia membabi buta.. Bila dah terlampau banyak babi butanya.., terus jadi jahil murakkab.. Contoh terbaik adalah Mat Sabun laa... Bodoh lagi membodohkan.. Hahahaha

Catat Komen

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online