BREAKING NEWS

Dokumen Rahsia Skandal Guan Eng dan KLIDC didedahkan. Habislah Guan Eng!!!


Kantoi lagi si Ketua Menteri paling kuat menipu di Penang ni.. Hari tu bukan main lagi dia kata dia tak ada langsung kaitan dengan apa-apa projek pembangunan tanah di Taman Manggis.., tapi last-last hari ni keluar dokumen membuktikan sebaliknya..

Memang bangkai betul la apek ni menipu.. Bukan sahaja rakyat P.Pinang saja dia tipu beb.., tapi habis semua orang-orang DAP pun dia tipu sekali.. Memang perangai mengalahkan Yahudi lagi cina Melaka sekor ni..

Satu dokumen telah dikeluarkan hari ni telah membuktikan bahawa Guan Eng memang mengarahkan Majlis Perbandaran P.Pinang memberi kebenaran kepada Kuala Lumpur International Dental Centre SDN BHD (KLIDC) untuk menjalankan projek di Taman Manggis.

Dokumen tersebut juga dengan jelas bertulis bahawa Guan Eng selaku Ketua Menteri P.Pinang telah mengarahkan Setiausaha Sulit kanannya mendesak Pejabat Setiausaha Negeri serta YDP Majlis Perbandaran P.Pinang agar membenarkan projek tersebut.

Ini sekaligus menunjukkan yang Guan Eng terlibat secara langsung didalam Skandal Taman Manggis. Kenyataan bahawa dia tak terlibat sebelum ni dalam apa-apa mengenai Taman Manggis dan KLIDC, hanyalah palsu dan bohong semata-mata.

Inilah integriti dan juga peribadi seorang ketua menteri yang dilantik untuk mentadbir negeri P.Pinang. Dah la habis semua harta negeri dia jual kepada pemaju dengan keuntungan yang berganda, rakyat pula dia tipu dengan anggapan bahawa rakyat di P.Pinang semuanya bodoh belaka.

Gua harap dengan pendedahan kali ni, SPRM dan pihak berkuasa dapat segera mengambil tindakan kepada Ketua Menteri yang paling kuat menipu dalam P.Pinang ni. Kalau dibiarkan, nanti habis semua lingkup.

Untuk Guan Eng.., lu jangan bimbang aa.. Banyak lagi dokumen akan didedahkan pasal lu punya penyelewengan. Mana lu mau lari apek??? Penjara sudah panggil sama lu.. Komtar sudah panas ooo untuk lu duduk.. Hahaha

1 ulasan :

  1. Bila lge mahu resign? Tak ade maruah ke? Inilsh akibatnya kerana menyewa dan membeli rumah yg fung sui tak baik.......

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online