BREAKING NEWS

Akhirnya PapaGomo Original ditangkap Polis di Perak



Syabas dan Tahniah kepada pihak PDRM kerana berjaya menahan puak-puak Red Bean Army (RBA) yang menyamar sebagai Papagomo Original dalam Facebook.

Menurut twitter Ketua Polis Negara, budak yang menyamar tu dah ditangkap di Perak.. Jantina budak tu masih belum dipastikan.., tapi gua dah boleh agak budak tu mesti dilahirkan oleh kumpulan pembangkang untuk menyertai RBA..

Memang biaDAP puak-puak RBA ni dan memang dorang tu suka buat kerja-kerja jahat untuk huru harakan negara. Fitnah dan menipu tu dah memang jadi ibadah harian dorang gamaknya..

Tapi yang lagi brengseknya, ada pulak segelintir rakyat Malaysia yang percaya dengan penipuan geng2 RBA tu.. Cap ayam betul punya mentaliti laa kalau fitnah RBA pun korang percaya.. Hahaha..

Harapnya, pihak PDRM akan dedahkan muka dan identiti budak yang menyamar jadi Papagomo Original dalam facebook tu.. Gua teringin jugak nak tengok benih-benih hasil persenyawaan RBA yang laknatullah ni...

Dorang ingat dorang boleh lepas bila sesuka hati fitnah sana sini.. Silap laa beb.. Kali ni lu mampus la kena duduk di rumah pasung!!

2 ulasan :

  1. Bagi biodata dia... kalau polis x bleh setel... rakyat setelkan dia...

    BalasPadam
  2. Polis duduk diam2. ..serahkan budak tu pada rakyat..bogelkan dia tambat pangkal pokok rambutan dan lepaskan kerengga2 untok ajar dia..pasti taubat nasuha. .jimat wang rakyat untuk makanan dia dalam penjara...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online