BREAKING NEWS

Anwar nak rakyat Malaysia selamatkan negara dari lubang kunyit?? Kahkahkah


Lawak beb bila Anwar seru rakyat Malaysia selamatkan negara.. Kononnya Anwar mendakwa negara ni dah teruk dan tak selamat didiami lagi.. Rasuah kononnya berleluasa dan juga skandal bersepah merata..

Tapi Anwar tak pulak sedar bahawa rakyat Malaysia dah pun selamatkan negara dari seorang peliwat tegar dan juga kaki salahguna kuasa.. Pasal tu lah Anwar duduk meringkuk dalam penjara sekarang ni..

Dulu Anwar dipenjara atas sebab salahguna kuasa keatas Polis.. Yang terkini pulak Anwar disabitkan bersalah atas perbuatan meliwat pembantu peribadinya yang juga seorang Lelaki..

So.., siapa yang main rasuah dan juga buat skandal merata-rata di dalam negara? Siapa yang patut selamatkan siapa? Bukan main sedap lagi Anwar cakap suruh rakyat selamatkan negara ye.., tapi dia tahu ke apa maksud tu?

Anwar sendiri tak mampu selamatkan dirinya dari nafsu serakah menyalah guna amanah yang diberi masa jadi TPM dulu.. Dan Anwar juga tak berdaya selamatkan diri dari godaan lubang kunyit jantan sehingga memaksa dirinya meringkuk dalam lokap Polis kini..

Sekarang ni berani Anwar bercerita pasal selamatkan negara pada rakyat Malaysia?? Memang cakap tak serupa bikin betullah!!

Agaknya rakyat Malaysia mana yang akan dengar cakap banduan tegar ni? Rasanya rakyat Malaysia pun dah muak dengan perangai brengsek Anwar.. Pasal tu lah berapa ekor je penyokong dia yang meroyan bila dia kena humban masuk ke rumah pasung..

Rakyat Malaysia sebenarnya gembira dapat selamatkan diri dari seorang yang ada sindrom gila nak jadi Perdana Menteri sampai segala jenis lubang pun dia sondol..

Alhamdulillah..., Tuhan masih sayangkan bumi bertuah ni.. Tuhan tak redha seorang yang tak berapa waras jadi Ulul Amri kepada umat Islam di Tanah Melayu.

Rakyat Malaysia bersyukur dengan segala kurniaan Tuhan dan segala nikmat keamanan yang diberikan. Walaupun ada beberapa kerat macai pembangkang yang hari-hari berzikir pasal hidup susah didalam negara, tapi hakikatnya rakyat Malaysia bertuah hidup dinegara ni.

Kalau nak ikut mentaliti puak-puak khawarij pembangkang tu semua, kita ni dah setaraf dengan Somalia yang hari-hari makan pasir.. Walhal doranglah yang paling gemok melantak makanan yang melimpah ruah.. Itu pun tak sedar diri lagi... Gampang betul!!


Ketua Umum KEADILAN, saudara Anwar Ibrahim menyeru rakyat bersatu dan bertekad demi menyelamatkan negara yang berdepan pelbagai krisis genting.

“Negara kita terus berada di dalam krisis yang semakin teruk, manakala kerajaan BN terus menafikan keadaan ini. Nilai mata wang ringgit merudum, tatkala rasuah dan skandal kewangan mencapai tahap yang belum pernah disaksikan sejak merdeka lagi.

“Di saat genting ini, rakyat Malaysia perlu bersatu dan bertekad untuk menyelamatkan negara kita,” kata Anwar dalam perutusan kepada rakyat Malaysia melalui peguamnya semalam.

Beliau berkata, pihaknya sedang berusaha mewujudkan muafakat politik yang lebih utuh, dan akan bekerjasama dengan semua gerakan progresif termasuk NGO seperti Bersih, Abim, Ikram dan Gerakan Harapan Baru yang baru sahaja diwujudkan.

Permuafakatan ini menurutnya merupakan kesepakatan kumpulan-kumpulan yang komited kepada reformasi dan perubahan, yang akan memberikan pilihan yang benar-benar demokratik dan adil kepada rakyat.

“Marilah kita ketepikan segala pertimbangan dan perbezaan yang lain dan berikan fokus kepada perjuangan untuk menyelamatkan Malaysia,” kata Anwar lagi yang dipenjarakan hari ke-163 pada hari ini sebagai tahanan politik.
- KeldaianDaily

1 ulasan :

  1. bang non setiausaha bapok senandung area pantai road and pdg kota.. atau railroad B.M kot..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online