BREAKING NEWS

UMNO jahat.., zalim.., kejam dan sewaktu dengannya.. Naikkan caj parking di Penang




Jika sebelum ini dibawah pentadbiran kerajaan BN, caj parking di P.Pinang dikenakan dari pukul 9 pagi hingga 5 petang sahaja. Hari Ahad serta cuti umum pula tidak dikenakan sebarang bayaran untuk parking kenderaan.

Tetapi yang terkini dibawah kerajaan DAP P.Pinang, caj parking kenderaan dikenakan dari pukul 9 pagi hingga pukul 12 malam SETIAP HARI. Tiada pengecualian pada hari Ahad mahupun cuti umum.

Ini bermakna, rakyat negeri ini akan dikenakan caj parking kenderaan setiap hari walaupun hari Ahad serta cuti umum yang diwartakan.

Sebelum ini kerajaan DAP P.Pinang telah menaikkan tarif air dan mengenakan caj sebanyak 90 sen jika rakyat membayar bill PBA di Pejabat Pos. Kini rakyat negeri ini dibebankan pula dengan caj parking yang berkuatkuasa selama 15jam.

Inilah hadiah kerajaan DAP kepada para penyokongnya. Tak perlu disalahkan pada sesiapa kerana rakyat P.Pinang sendiri yang memilih untuk menjadikan DAP sebagai pentadbir kerajaan di negeri ini.

Mungkin selepas ini akan ada lagi pelbagai peraturan lain yang mampu membuatkan penduduk negeri ini membuka mata tentang DAP yang sebenarnya. Jangan risau kerana rakyat P.Pinang sememangnya redha dengan pilihan mereka sendiri.

2 ulasan :

  1. Dah padan muka orang penang...sokong lagi kerajaan yg kononnya demokratik...sekarang ukurlah langit tu tinggi ke rendah...you all reserve to be treated like one. PADAN MUKA.

    BalasPadam
  2. Kepada penyokong2 Pakatan Rakyat .
    Padan Muka Aku

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online