BREAKING NEWS

Penyokong Anwar meroyan depan pintu penjara Sg Buloh sambil bawak lilin..








Sekarang ini sedang berlangsung himpunan Solidariti tanda Sokongan kepada Anwar Ibrahim di hadapan pintu penjara Sungai Buloh.

Kira-kira 150 orang sedang berhimpun sambil memegang lilin bagi menyatakan sokongan terhadap Ketua Pakatan Rakyat tersebut.

Antara pemimpin yang hadir ialah, Nik Nazmi, Manikavasagam, William Leong, Tian Chua, Abdullah Sani serta anak perempuan Anwar iaitu Nurul Nuha.

Menurut salah seorang peserta vigil tersebut, para penyokong Anwar akan berkhemah dihadapan penjara sebagai tanda solidariti kepada Anwar dan sebagai simbol menolak sistem kehakiman yang korup.

Menurut mereka lagi, badan kehakiman Malaysia telah dipengaruhi oleh politik kotor Barisan Nasional.


p/s: Dah macam demonstrasi turunkan harga lilin pulakkk... Kahkahkah....


14 ulasan :

  1. ..mat sabu dgn bulu burit di atas bibir seakan misai serabai tak dtg bakaq lilin ka.. taqbir!..

    BalasPadam
  2. Kerana Anwar orang Melayu berugama Islam sanggup mengenepikan hukum hakam yang di larang dan sanggup berkumpul beramai-ramai kerana merasakan Anwar di hina..
    Berkumpul beginikah orang melayu dalam gambar diatas bila kafir-kafir yang ada bersama mereka ketika ini sewaktu kafir laknatullah yang ada di situ juga mungkin antara kafir yang menghina dan memperlekeh Ugama Islam,Allah dan Rasullullah?

    BalasPadam
  3. Berapa lama nak berkhemah? Nyamuk,lalat,langau,kuman,abuk,panas.....Lebih baik tidur dirumah peluk laki, bini,peluk anak, peluk bantal..............pergi masjid dengar ceramah lagi baik!.

    BalasPadam
  4. Apa susahnya, kalau sayang sangat lakukan jenayah: boleh pilih: meliwatke, merompakke, merogolke, mencuri ke: , boleh MASUK SAMA2 tidur satu bilik dengan Anwar sampai mati...

    BalasPadam
  5. Biarlah mereka buat..Berapa Lama boleh tahan.. Paling Lama seminggu je...

    BalasPadam
  6. PASANG LILIN BUAT, MINTA SAJE TEMANKAN ANWAR DUDUK KAT DALAM.

    BalasPadam


  7. buat tiap-tiap malam, ajak lebih ramai pencacai Mr OMEGA bakar lilin. Gua mau berniaga lilin, manyak untung loh!

    OMEGA =Old Man Enjoys Gorgeous Ahmoi

    BalasPadam
  8. Haha ... tak perlu pasang lampu jalan lagi. Jimat elektrik

    BalasPadam
  9. LIWAT = LELAKI INGIN WANGIAN ANU-WAR TERPANCOT

    BalasPadam
    Balasan
    1. HEBAT SASTRAWAN NEGARA PUITIS

      Padam
  10. Mcm memperingati org mati je.....kelirulah saya.....kata anwar akan berjuang untuk keadilan tapi dalam masa yg sama penyokong dia mcm mengatakan anwar dah mati....tak baik menyamakan orang hidup dgn orang yg dah mati...tak kesian kat anwar ke diaorang ni....kalau anwar tahu diaorang buat mcm ni tentu dia sedih....jahat betul lah diaorang ni...kalau tiba tiba terputus bekalan elektrik kat rumah diaorang mcmana...bergelaplah nampaknya sbb lilin dah habis sbb nak menerangkan pintu penjara....:-) jimat duit kerajaan sbb tak payah pasang lampu kat penjara..

    BalasPadam
  11. orang paling gembira ialah tauke kilang &tauke kedai jual lilin,lagi ramai lagi baik dah boleh tambah pengeluaran serta jualan,harga jangan harap nak turun sebab permintaan tengah tinggi dijangka dalam masa 5 tahun.

    BalasPadam
  12. Jual lilin, jual KY gel. Bang Non suka loh!

    BalasPadam
  13. TNB akan gembira jika berjuta-juta pencacai Bang Non bakar lilin di rumah! Tapi bomba yg risau!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online