BREAKING NEWS

Gambar Nurul Izzah menangis teresak2 di kamar Mahkamah..


Beberapa pemimpin pembangkang dan penyokong Anwar mula memenuhi pintu belakang Istana Kehakiman apabila Hakim Mahkamah Persekutuan putuskan Anwar Ibrahim bersalah meliwat bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan, tujuh tahun lalu.

Anwar kelihatan tenang dan memeluk ahli keluarga yang hadir. Anwar kini dilihat sedang berbincang dengan barisan peguamnya.

Sebaik sahaja keputusan didengar tadi, Anwar memeluk Wan Azizah dan bercakap dengan ahli keluarganya manakala anak perempuannya dilihat menitiskan airmata di dalam kamar mahkamah.

Anwar kini berdepan hukuman penjara minumum 5 tahun dan hilang jawatan sebagai Ahli Parlimen Permatang Pauh serta Ketua Pembangkang.

18 ulasan :

  1. Doakan saja anwar ,suruh dia banyakkan amal ibadat dalam penjara ,lupakan hal dunia tumpukan hal akhirat,

    BalasPadam
    Balasan
    1. Inilah yang sebaik

      Padam
  2. Anwar selamat dari sumpahan dunia

    BalasPadam
  3. The best place untuk Anwar Bertaubat sebelum tertutupnya pintu taubat. Itulah kasih sayang Allah pada hambanya. maanfaatkan peluang ini.

    BalasPadam
  4. #‎Bermuhasabbah‬ lah kita dalam apa juga yang kita lakukan...
    Ingatlah Allah sentiasa bila kita susah mahupun senang....

    BalasPadam
  5. Kalau WA tidak bersubahat dgn suaminya,tentu perkara ini tidak terjadi.Sekarang rasakanlah akibatnya,kamu sekeluarga.Anak beranak pembohong tegar

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kepala hotak ko...ko dgn koncu5 ko lg pembohong n pelakon tegar..

      Padam
  6. Allah maha mengetahui. Sekarang isteri dan anaknya sedang diuji Allah. Mereka akan menerima musibah yg sama jika mereka melakukan onar didunia ini. Beritahu mereka annuar sedang menerima hukuman Allah didunia kerana perbuatannya. Jika anak isterinya bersekongkol dengan annuar dan masih menuduh pihak lain yg berkonspirasi konon untuk jatuhkan annuar, tunggu saja balasan yg bakal menimpa mereka.

    BalasPadam
    Balasan
    1. bro lulupake dia ni tak sokong islampun,,,,,,guabagi ingat kalau lu lupa;;;;;dia jatuhkan khalid ibrahim . sokong arak dijual kt selangor....sokong lgbt, liberisma, plurisma;;;;;tak sokong hudud, sokong pesta pegang anjing yaaang tak bole maafkan bila dia sokong pesta arak kt selangor.....gua nk tanya lu balik sokong anwar sampai tahap gaban ni,,, apahal,,,,,, bgitau gua apa yg anuarr best sangat,,, yang bole islam dan pengikut nya banggakan ....contoh dia isu kalimah ALLAH ,,,,anuar cakap apa isu ni,,,dia cakap islam ni sama macam kristien sebab kristien pon bole pkai perkataan ALLAH..bro lu salah orang lu sokong....tuhan pun dia buat main,,,,,macamni punya orang pun lu bole sokong,,,,,DAN PABILA ANUAR MEMPERSENDAKAN TUHANNYA BALASAN NYA TERCAMPAKLAH DIA KE PENJARA.....tapi gua nak tanya lu bro kalau ada anwar punya baik balas balik comment gua ,,,,mungkin gua terlepas pandang.....anyway im sorry for a comment

      Padam
  7. Ya.. masa masih ada
    Belum terlambat utk bertaubat
    Lupakan politik
    Tumpu btl2 agama dlm lokap tu
    Bnyk kemudahan
    Jgn dok meliwat pulak dah laaaaaa

    BalasPadam
  8. 5 taun la nie pejam celik habis.....bukan lama mana pun

    BalasPadam
    Balasan
    1. lama juga 5 tahun tu..
      kekadang mata x mau nk celik lah pulak...
      kekadang mata x mau nk pejam lah pulak...

      Padam
  9. dulu pun dah kena tuduh liwat sukma dan azizan, tapi tak mahu sedar diri jugak, masuk penjara pun sibuk nak baca novel shakespeare dan baca bible. keluar penjara satu benda pun tak terhasil, sebuah buku 40 mukasurat pun dia tak mampu nak tulis walaupun duduk 5 yahun menghadap tembok batu, satu sen pun tak berguna skeikh al juburit ini!!

    Apakah sepanjang masa itu dia terus berangan tentang jubor dan burit?? sehingga bila dia keluar penjara, selain dari membuat fitnah siang dan malam dia sempat toron lubang jubor saiful sebelum mesyuarat? asar tu dia solat ker tidak?? mandi wajib ke idak bang non ooiii?? atau sama masa zaman sukma, asyik dok menutoh dalam bulan puasa! Dalam panas kes saiful tak selesai lagi, dia suruh pulak Dato Eskey carikan jalang mata sepet, hingga hari ini kisah omega masih menjadi misteri, di simpan oleh azizah ker atau tersepit celah dot dot si sepet tu ...apakah anu war al juburit akan bertaubat?? tanyalah kepada kapal sink yang dah kenal siapa dia Rabb dan sudah berada dijurang neraka !!

    8ahli PAS seumur hidup*

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mammalian, kah kah, kah, kah...
      Sebuk dgn juboq sial fuckinlu
      Meluncur is ke pintu neraka lu
      Kah,kah,kah

      Padam
  10. Kun Faya Kun. Itulah ketentuan Allah. Di umur senja begini minta taubatlah dari Allah SWT. Muhasabahlah diri dan tenung dan renungkanlah apa dosa masa lalu yang telah dilakukan. Janganlan semasa di Pusat Latihan untuk ke Akhirat di Sungai Buloh nanti banyak pula buat drama dan terus temberang. Ingatlah bahawa selama ini telah banyak menjahanamkan Malaysia dengan benda-benda yang mengarut sehingga Harbi naik tocang dan sanggup mempersendakan Melayu, Islam dan Raja-Raja Melayu. Harap bumi bertuah ini akan kembali aman tanpa pemimpin yang melencong dari halatujunya.

    BalasPadam
  11. lantak la Nuar Al Jubur kena jail kat mana pun ...yg aku risau ni Si Izzah takde saper yg nak tengok ....
    sejak dua menjak ni makin ayu kiut miut la pulak ... sampai terkesima No Jan Sultan Melaka tu ...
    ayat power nak bodek Izzah sampai diperintah rakyat jelata berkabung kibar bendera suku tiang pagi esuk !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau Nor Jan Sultan Melaka jadi agong, mesti dia ampunkan Anwar. Bleh lepas hukuman penjara. So, aku rasa lepas ni pakatan akan sokong Nor Jan dalam usaha menuntut hak sebagai Sultan Melaka.

      Padam
  12. Pelik...pencacai2 makan taik ke ape percaya cite saiful aljubori xbasuh jubo...spender basuh...

    Klaulah dah nama pun pencacai......

    Shame on u pencacai....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online