BREAKING NEWS

Anwar masuk penjara bukti pengorbanan kepada rakyat Malaysia.. - Nurul Nuha

Nama yang disebut-sebut bakal menggantikan Anwar Ibrahim di Permatang Pauh, Nurul Nuha beranggapan bapanya sanggup ke penjara demi rakyat Malaysia.

Dalam satu kenyataannya kepada media semalam, Nurul Nuha mahu seluruh rakyat Malaysia menyokong perjuangan bapanya yang didakwa tanpa penat lelah bermati-matian untuk kepentingan rakyat Malaysia.

Malangnya, bapa kepada Nurul Nuha dipenjarakan atas kesalahan jenayah, iaitu meliwat pembantu peribadinya, bukan kerana isu negara dan juga rakyat. Rakyat sebenarnya tiada kena mengena dengan perlakuan peribadi seperti liwat yang dilakukan oleh Anwar.


Berikut adalah kenyataan media semalam oleh Nurul Nuha :-


BAGI pihak keluarga kami, saya dengan penuh rasa rendah diri ingin menyampaikan rasa terharu dan bersyukur ke hadrat Ilahi dengan sokongan dan semangat solidariti daripada rakan-rakan serta para penyokong di dalam dan dari luar negara.

Semalam merupakan sebuah hari yang penuh dengan ujian. Harapan kami untuk tertegaknya keadilan musnah sama sekali. Setelah 17 tahun bergelumang dengan tekanan, fitnah, gangguan-gangguan dan penganiayaan berakhir dengan sebuah lagi hukuman penjara.

Serangan demi serangan dilakukan untuk menamatkan karier politik ayahanda yang kami cintai. Penganiayaan jahat seperti ini ke atas ayahanda kami tidak pernah berlaku dalam sejarah negara kita ini.


Dalam tempoh 17 tahun yang lepas, ayahanda kami, Datuk Seri Anwar Ibrahim telah menunjukkan kesungguhan serta erti keberanian, perjuangan, sifat belas kasihan dan yang paling utama, erti kasih sayang. Dialah contoh yang terbaik seorang yang berjuang menongkah arus melawan kezaliman.

Nilai-nilai ini akan kekal bersama kami sehingga ke akhir hayat. Sebagai anak-anak, kami perlu mengambil alih, dan meneruskan perjuangan, harapan serta cita-cita ayahanda kami.

Tujuh belas tahun yang lepas merupakan sebuah tempoh yang lama. Kita tidak tahu berapa lama lagikah perjuangan ini akan berterusan, tetapi kami akan bersama-sama dengan ayahanda kami sehingga nyawa berada di hujung badan. Kami berharap sokongan daripada rakyat Malaysia akan terus berkembang dalam perjuangan menuntut sebuah Malaysia yang adil bagi rakyat.

Saya ingin mengakhirkan kenyataan ini dengan petikan daripada kenyataan bapa saya:

“Perjalanan ke penjara ini, saya anggap sebagai pengorbanan untuk rakyat Malaysia. Saya telah berjuang seumur hidup untuk rakyat - dan untuk rakyatlah saya sanggup untuk dipenjara atau akibat-akibat lain. Perjuangan ini akan diteruskan, dimana jua saya dihantar dan apa jua yang dilakukan kepada saya.”

“March to Freedom” adalah kesinambungan perjuangan ini. Perjuangan untuk membebaskan ayahanda kami, dan memberi suara kepada rakyat yang menghadapi kezaliman di Malaysia.

Marilah bersama kami dalam perjuangan ini - sama-sama kita hentikan kezaliman.


11 FEBRUARI 2015


p/s: Kahkahkahhh... Liwat pun kira bukti pengorbanan pada rakyat Malaysia ke??? Apa kena mengena liwat dengan rakyat??? Sendiri sedap meliwat lepas tu suruh rakyat sokong.. Puiiii!!!!!

14 ulasan :

  1. peliwat ni byk menyusahkan rakyat la tlg hentikan semua ni ...biar dia duduk didalm penjara tu berehat dan bertaubat la yer

    BalasPadam
  2. Saya dapat rasakan besarnya jiwa Anwar dan terharu memikirkan Anwar meliwat Saiful dengan penuh keinsafan bahwa ianya ialah satu-satunya cara untuk menjatuhkan BN-UMNO. Sudah tidak ada cara lain melainkan dengan meliwat dan seterusnya di penjarakan dan dengan pemenjaraan ini Pakatan Rakyat bertambah kuat.

    Jika menurut jangkaan beliau sendiri Pakatan Rakyat mampu menguasai sehingga 60% di pilihanraya akan datang akibat pemenjaraan ini. Apabila Pakatan rakyat menguasai negara ini maka jalan untuk membebaskan beliau lebih awal terbentang luas. Yakinilah tindakan liwat beliau itu bukan atas nikmat hubungan badan semata-mata - keinzalan beliau ke dalam tubuh Saiful adalah tembakan penuh semangat penjuang sejati demi untuk negara tercinta Malaysia. Ianya satu pengorbanan yang amat besar sesuai dengan maqam beliau sebagai anugerah Tuhan menentang regim kezaliman dan kegelapan yang tidak mampu di lakukan oleh pejuang-pejuang lain seperti Nelson Mandela Dalai Lama Thaksin Au Syuu Ki.

    Oh betapa kerdilnya jiwa RAKYAT di bandingkan dengan kebesaran Anwar. Hanya mampu membakar lilin di luar penjara Sungai Buluh sesuai dengan adat ibadat Kristian bertafakur dengan penuh kesyahduan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. One of the best comments I have ever come across.
      Hidup Peliwat Tua untuk rakyat!!!!

      Padam
    2. Baca tajuk posting sahaja dah rasa nak muntah.Semasa banjir besar berlaku, ada bapak awak bertungkus lumus membantu rakyat? Yang saya tahu awak sekeluarga tengah sibuk enjoy berholiday sakan di New Zealand adalah.

      Padam
  3. bapak hang yg liwat...tunggang amoi sana sini...pengorbanan utk rakyat kepala butoh hang la.

    hang bukan Nye tak tau..bapak hang tu mmg peliwat...tapi mak hang suruh cover...kalu tidak malu la 14 keturunan.

    anak beranak keturunan bangsattt. hahahaaa...

    BalasPadam
  4. Org Islam kesalahan syariah didakwa di makhamah tinggi?
    Spender basuh,jubo xbasoh?sujud dahi sampai hitam,x g solat jumaat?shame on u bloody people UMPORNO...

    Adoi...kesian pencacai...makan taik byk sgt nih...
    Simpan sikit lah bodoh tu macai....
    Nak pkai lagi next pilihanraya...

    Booooo..kesian mak korang,ada anak memalukan keluarga...

    BalasPadam
    Balasan
    1. MAKAN TAIK BANYAK SANGAT
      SALAH TU BHAI...
      LIWAT LUBANG TAIK SUKA SANGAT SI KETUM KAMU ALNUARLI

      Padam
  5. Tidak betul Anwar masuk penjara kerana Rakyat Malaysia tetapi atas kebodohna dan nafsu kotor itulah menyebakan Anwar MELIWAT iaitu melakukan perbuatan terkutuk didalam Agama Islam. Tiada hububng kait dengan rakyat atau sesiapa pun. Sendiri yang nak cari lubang najis. very simple semua peguam sehingga akhir hari perbicaraan TIDAK berani dan TIADA fakta untuk menjelaskan BAGAIMANA air mani anwar bin nrahim boleh ada didalam dubur Saiful?

    Kenyataan nuruh jugak tidak tepat kerana para peguambela yang handal-handal belaka membuat kenyataan yang jelas MENGAKU berlaku kejadian MELIWAT iaitu perbuatan yang terkutuk didalam ISLAM dan diperakui di dalam Mahkamah iaitu secara SUKA SAMA SUKA. Anwar tidak menafikankenyataan para peguamnya dimahkamah. Jadi siapa yang benar dan siapa yang berbohong? Jadi kenyataan nurul sama dengan bapanya iaitu 2x5 = 5x2. Cukuplah menipu rakyat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Benar #Sahih sumber: http://t.co/FjLPwi7Z2f

      Padam
  6. Justice prevails!. Bukan semua rakyat mudah diperbodohkan, Fikir lah berasaskan fakta dan bukti. Jenayah tetap jenayah dan penjenayah harus dihukum mengikut the law of the country, Lain kali JANGAN engaged peguam-peguam bela hampazz tu.Tak cukup kredibiliti nak pertahankan Anwar, kemudian salahkan kerajaan. Doa solat hajat pun Allah perkenankan( Ya Allah, Kau tunjukkan lah kebenaran..). I Love Malaysia

    BalasPadam
    Balasan
    1. I love Malaysia, too, because Malaysia would never ever accept a sodomite to become the Prime Minister of the country. Alhamdulillah.

      Padam
  7. Dah bertambah sorang lagi anak puaka ni. Ingatkan Izah sorang saja, ni tambah sorang lagi. Pengorbanan kepada rakyat jadah kebenda nya. Woi Cik Adik, papa anugayrah kamu tu masuk ke dalam jel sebab dia LIWAT lubang juboq si Saipol. Pengorbanan apa ke jadah nya tu?????

    BalasPadam
  8. With the obvious dwindling support to your father as the famous sodomizer and womanizer. All our sympathy are gone with your family. What other craps can you cook? Candlelit virgil? I give you 30 days if you can even mustered five hundreds to last. If you still failed to get the drift. Go on and "MEROYAN and MENGILA" with your freedom march. Not even your mum and sis can hold on to their seat they are occupying. Cry and cry alot in Permatang Pauh if you shamelessly still believed your Pa' wasn't given his chances to defend. Im a kampung boy residing deep in rural area sharing with "FACTS and FIGURES" at the "EVIL" facts about your father Chinadoll Vid, Caressing another Male and the Vid between his manja'ing with another male including your own sis BJ with pensyarah. You females in the family probably need "TWO" middle fingers.

    BalasPadam
  9. Up to U to release it or not.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online