BREAKING NEWS

[Konspirasi Sirul Azhar] Komplot menjatuhkan Najib Razak dari Australia?

Kenapa baru sekarang Pas bersimpati dengan keluarga Koperal Sirul Azhar? Kenapa sebelum ini Mahfuz, Idris Ahmad dan Suhaizan Kaiat tak pernah ambil tahu langsung pasal keluarga Sirul? Kenapa kini Mahfuz dan rakan-rakannya muncul seolah-olah nak jadi hero Tamil?

Rakyat sudah dapat meneka, kalau ada sesuatu yang luar biasa dilakukan oleh pemimpin-pemimpin politik Pas, pasti ada udang di sebalik batu. Dan didalam kes Sirul, Mahfuz dan kawan-kawan Pas nya cuba untuk mencari publisiti murahan dan juga cuba menghangatkan lagi isu pembunuhan warga Monggolia, Altantuya Saaribuu.

Persoalannya ialah.., kenapa sekarang? Dan kenapa Pas yang kedepan.., bukannya DAP ataupun PKR? Adakah Mahfuz dan kawan-kawannya dapat arahan untuk timbulkan isu ni balik? Atau ada agenda besar yang dirancangkan oleh puak-puak Pakatan untuk huru harakan negara?

Dalam kes Sirul, mahkamah dah putuskan bahawa dia serta Azilah bersalah membunuh Altantuya.., jadi apa lagi yang puak-puak haluan kiri tu nak sibuk-sibuk? Bukan kah dulu dorang yang beria-ia nak hukuman keras dikenakan pada dua anggota Polis berkenaan? Sekarang sudah tukar ke?

Lagi satu.., kenapa Mahfuz serta Pakatan tak persoalkan macam mana dan kenapa Sirul boleh lari ke Australia? Siapa yang bawa Sirul ke negara tu dan macam mana Sirul boleh dapat bantuan dari NGO di negara tersebut? Apakah Sirul ditaja oleh tangan-tangan ghaib berhaluan kiri di Malaysia?

Kini dikhabarkan Sirul sudah bersedia untuk 'menghancurkan' negara dengan dakyah-dakyah fitnah yang sudah dirancang oleh pihak-pihak terbabit. Siapakah pihak-pihak terbabit tersebut? Nanti kita akan dedahkan satu demi satu..

Yang pastinya.., skrip serta imbuhan kepada Sirul sudah disediakan.. Khabarnya imbuhan untuk menjatuhkan 'kerajaan Malaysia' tersebut mencecah berpuluh juta Ringgit Malaysia. Tak hairanlah Sirul boleh gelap mata..

Nantikan pendedahan selanjutnya..

1 ulasan :

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online