BREAKING NEWS

Rahsia sebenar penganjur program sentuh anjing didedahkan.


Dua tiga hari ni, ramai para cendikiawan media sosial sibuk nak bagi hukum tentang soal pegang anjing oleh orang muslim. Sibuk jugak la para Ustaz seluruh negara berlumba-lumba nak tunjuk siapa lagi bijak dalam ilmu agama..

Cuma satu yang semua terlepas pandang.., kenapa penganjur tu pilih program sentuh anjing? Kenapa dia tak pilih untuk adakan program memeluk babi? Takkan babi tak comel kot??

Alasan yang diberikan oleh penganjur, adalah untuk menghapuskan ketakutan orang-orang melayu/islam terhadap anjing.. Katanya, orang melayu takut sangat nak sentuh anjing sebab kononnya agama larang..

Masalahnya sekarang.., orang melayu bukan takut pegang anjing sebab agama.., tapi sebab anjing tu kebanyakannya garang dan boleh menggigit.. Tak macam kucing atau kambing yang jinak dan tak memudaratkan..

Kalau nak kira takut pegang anjing sebab agama.., wajarlah kiranya penganjur tu buat pulak program peluk babi lepas ni.. Islam pun jatuhkan hukum kena samak saja bagi muslim yang pegang babi tu kann..

Dan babi sebetulnya lagi jinak dari anjing.. Babi juga tak menggigit apatah lagi nak mencederakan orang melayu di Malaysia.. Jangan cakap bahawa babi tu untuk dimakan je sedangkan anjing tak.. Ada juga cina yang makan anjing di Tanah Melayu ni.. Siapa berani nafi kenyataan tu?

Sebenarnya.., penganjur program sentuh anjing tu mahukan orang melayu jadi liberal.. Dia mahukan orang melayu jadi satu bangsa yang anggap remeh soal hukum agama..

Memang lah pegang anjing tak haram.., tak berdosa serta boleh disamak.. Tapi bukankah Islam juga menyuruh umatnya menjauhi perkara-perkara yang mendatangkan mudarat?


Baca Selanjutnya..

5 ulasan :

  1. Semoga ALLAH memberkati usaha Syed Azmi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Semoga Allah memberi petunjuk & hidayah pd ko & syed azmi.. Sesungguhnya azab Allah amat pedih..

      Padam
    2. Kepale Bapak ko!!!!!! Ko ni prnh skola agama x dlu ni? Ntah2 mngucap dua kalimah syahadah pn xtau!!! Banganggggg

      Padam
  2. tengok cara dia posing lembuttt... alahaiii..muka dia pulak cuba tengok tang bibir tesembul tu,,, kah kah kah

    BalasPadam
  3. Patut la dia anjur program mcm ni. Sebabnya budak ni mukapun mcm anjing dan keturunan air mani anjing.
    Yang menyokong dan menyentuh apa lg ynag bersetuju termasuk ustaz yang menfatwakannya juga keturunan llubang puki anjing termasuk anjing2 PKRsekeluarga dan sewaktu dgnnya.
    Jgn salahkan binatang anjing. Diapun makhluk Allah tapi yang bersalah binatang manusia hanjing penganjur,penyokong,penyentuh dan ustaz hanjing

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online