BREAKING NEWS

"Muka macam saya.., tapi bukan saya..." - Ostad McD..


Belum sejuk cerita pasal gambar intim Ahli Parlimen DAP Bukit Bendera, Zairil Khir Johari dengan calon Prk Teluk Intan Dyana Sofya, sekarang ni kecoh pula pasal video seks mirip penceramah agama terkenal yang pro Pakatan..

Khabarnya, video pasal individu bergelar Ustaz ni dah tersebar melalui beberapa blog serta facebook dan group whatsapp.. Tak tahulah dari mana sumber asalnya, tapi sejak tengah malam tadi memang kemunculan video ni menjadi topik hangat di media sosial..

Dengan trend perkongsian perkara-perkara dalam bilik tidur sebegini sekarang, tak ada apa yang mustahil untuk kita nafikan.. Walaubagaimanapun, kalau difikirkan secara logik akal, takkan lah seorang Ustaz yang sering membicarakan soal agama tergamak merakam aksi seksnya sendiri kann..

Tambah-tambah pulak Ustaz ni memang terkenal serta mempunyai pengikut yang ramai di seluruh negara.. Dan agak mustahil jugak Ustaz ni sengaja mahu simpan benda-benda macam ni.. Rasanya tak ada untung apapun kalau disimpan walaupun sekadar untuk kenangan..

Tapi kann.., apa lah sangat kita nak heran dengan video-video macam ni. Dah ramai rasanya orang-orang ternama didalam negara kita yang pernah terlibat dengan penyebaran video skandal seks di bilik tidur..

Yang paling awal adalah Chua Soi Lek.. Kemudiannya Anwar Ibrahim serta Azmin Ali.. Dan tak ketinggalan juga Mustapha Ali Setiausaha Agung Parti Islam SeMalaysia.. Semua ada video sama ada tengah ringan-ringan ataupun tengah "buat projek" dengan pasangan masing-masing..

Dan jawapan skema yang diberikan selepas tersebarnya video terbabit adalah.., "muka macam saya.., tapi itu bukan saya..." Tak pun akan keluar jawapan..., "video tersebut tak boleh dijadikan bukti kerana ia hanyalah besi.." Ataupun jawapan macam ni..., " Itu semua fitnah bagi menjatuhkan karier dan imej saya.." 


Cerita Penuh DISINI..

5 ulasan :

  1. TU la sedap kata kat orang bila dah kena batang hidung sendiri baru tahu.

    BalasPadam
  2. bila batang dah keras tak kira ugama, bangsa ,negarawan, kaki lawan, ulama, semua ada satu saja dalam kepala,..nak cari lubang..sebab nak kan lubang ada industry pelacuran..tak kira apa cara..di hotel, di motel, di rumah tumpangan, di dalam kebun, dalam semak..semua boleh jadi,,,cuma bila umur dah meningkat, kurang keras, tapi ada ubat keras untuk melayan orang berumur...banyak iklan percuma tergantung...mans' toy..itu buat orang tua ingin cuba..apa pun tunggu dan lihat apa lagi selepas ni..tapi ustad ni pun bukan boleh ikut sangat..jangan makan di McD, tapi dia balun..ustad ustad..

    BalasPadam
  3. hanya chua soi lek aje gentlemen brani ngaku tu rakaman dia...
    yg ustaz ni pun aku dh tgk..memula ingat superimpose...sbb screenshot kepala kaler lain.,..bdn kaler lain...bila dh dpt videonya..patut la...refleks cahaya lampu meja tu...

    -smh-

    BalasPadam
  4. kebenaran sukar dipastikan.

    perjuangan dakwah penuh liku.

    BalasPadam
  5. Kalau benar... itu adalah rakaman beliau dgn isteri beliau. Rakaman peribadi suami dan isteri... dan xsanggup tgk kerana beliau seorg pendakwah yg xmelanggar akidah dan feqah.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online