BREAKING NEWS

WOW!!! Anwar rela dipukul dalam penjara demi rakyat!!


Dalam ceramahnya di Tapak Expo Seberang Jaya semalam, Anwar Ibrahim dengan penuh rasa insaf lagi syahdu telah merayu agar dirinya tidak diapa-apakan sekiranya beliau dimasukkan ke penjara diatas dakwaan meliwat pembantu peribadinya, Saiful Bukhari Azlan..

Anwar juga merayu supaya tidak dipukul seperti kes mata lebamnya yang pernah menjadi perhatian seluruh negara selepas beliau dipenjarakan tahun 1998 kerana kes salahguna kuasa. Rasanya, ramai yang tahu tentang punca mata Anwar lebam ketika tu..

Difahamkan, Anwar ditumbuk oleh Ketua Polis Negara pada masa tu iaitu Tan Sri Rahim Noor atas sebab Anwar mengeluarkan kata-kata kesat terhadap pihak Polis sewaktu didalam tahanan dan juga Anwar melemparkan maki hamun kepada Rahim Noor sendiri..

Tak tahu lah apa yang Anwar maki.., tetapi kalau dah sampai kena tumbuk tu, rasanya memang pedas jugak lah maki hamun yang dicakapkan oleh Anwar kann..

Yang herannya.., kenapa Anwar memilih untuk merayu simpati pasal kes mata lebamnya sekarang? Kenapa Anwar tak bercerita pasal kes kononnya beliau disuntik dengan Arsenik serta dakwaan Anwar disuntik juga dengan HIV seperti mana yang didedahkan oleh Wan Azizah?

Kalau nak ikutkan.., cerita pasal Arsenik dan HIV tu lagi mampu meraih simpati dari cerita kena pukul semasa disoal siasat.. Kenapa agaknya Anwar tak cerita pasal tu ye? Pelik bin ajaib ni... Anwar kan suka cari publisiti murahan.., tapi kenapa mata lebam? Kenapa bukan yang lain?

Apakah Anwar menipu rakyat semasa dia dakwa kerajaan suntik badan dia dengan racun Arsenik dulu? Apakah Anwar juga nak perbodohkan rakyat dan penyokongnya bila dakwa tentang HIV masa dalam tahanan?

Jadi kepada penyokong-penyokong Anwar.., bersedialah untuk diperbodohkan sekali lagi dengan Ketua Umum Pakatan ni ye.. Jangan terkejut kalau kali ni Anwar akan dakwa dia disantau oleh Raja Bomoh yang diupah oleh Najib pulak..

Semuanya tak mustahil jika kita bercerita tentang manusia yang bernama Anwar Bin Ibrahim.

5 ulasan :

  1. kembalikan mentri besar kami sekarang TSRI KHALID IBRAHIM.....jika tidak usahlah anda berdrama wayang kulit....kami anak SELANGOR

    BalasPadam
  2. Kejadian di Pandamaran menunjukkan musibah yang bakal melanda lagi negeri selangor...Sebab Kepala Negeri dari kalangan manusia keturunan LUT....Tunggu lah akibat wahai orang orang Selangor yang menjadi penyokong kemunafikan.

    BalasPadam
  3. Laknat Raja Penipu ni kalau dapat HIV bukan sebab sapa2 suntik dia.....tetapi sebab dia main lubang taik tak pakai KONDOM.....sebab tu air mani 4" dalam lubang Saiful. Berapa banyak lagi lubang taik lain yang dia sondol tak pakai kondom??

    Dia ni memang PUKIMAK! Bini dia 2x5, anak betina sekor tu pun macam SUNDAL....maknanya inilah dinamakan KELUARGA SUNDAL PUKIMAK!

    BalasPadam
  4. Jangan takut anda tidak akan di pukul dalam penjara,kalau ada pun kena liwat beramai2.minta aje pihak penjara bekalkan ky jelly banyak2.jgn pakai ubat gigi pulak nanti pijar semacam.langsung x bolih duduk

    BalasPadam
  5. Dlm penjara nanti pakat liwat dia ramai2

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online