BREAKING NEWS

HOT!!! Mahasiswa UM jadi mangsa nafsu serakah Anwar..


Nampaknya kes perbicaraan Ketua Umum Pakatan Rakyat akan sampai ke penghujungnya tak berapa lama lagi.. Rakyat mesti nak tahu tentang nasib yang bakal diterima oleh Anwar Ibrahim setelah beliau didapati bersalah oleh Mahkamah Rayuan sebelum ni..

Sekarang ni Mahkamah Persekutuan pula jadi tumpuan sama ada Anwar akan merengkok didalam penjara.., atau beliau dibebaskan untuk meneruskan agenda politiknya untuk menawan Putrajaya dan merealisasikan impiannya untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia..

Apapun takdir yang bakal diterima oleh Anwar, sepatutnya beliau berjuang secara terhormat dan bukannya mengheret seluruh rakyat didalam kemelut dosa-dosa lampaunya.. Sekiranya benarlah Anwar tak bersalah, buktikan ia di mahkamah.. Bukan kah Anwar mempunyai ramai peguam-peguam handal dan juga disokong oleh ramai rakan-rakannya didunia barat?

Jika Anwar mendakwa dia mengheret rakyat keluar kejalanan kerana undang-undang negara ni telah dimanipulasi oleh Najib serta Umno, apakah Anwar mahu menyatakan yang Najib serta Umno amat berkuasa hinggakan manusia anugerah Tuhan seperti beliau pun tak mampu melawan mereka..?

Yang terkini.., Anwar dilihat sengaja mahu menyeret pula mahasiswa di Universiti Malaya didalam kronologi cerita lubang duburnya.. Anwar sengaja mahu menjadikan anak-anak muda yang masih sibuk belajar di UM sebagai benteng terakhir bagi mempertahankan isu menceroboh lubang belakang lelaki..

Apakah Anwar tidak sedar betapa besar harapan ibubapa para mahasiswa serta mahasiswi di Universiti Malaya supaya anak-anak mereka tekun belajar dan berjaya? Apakah Anwar tidak malu terhadap ibubapa para pelajar institusi berkenaan apabila mengheret anak-anak mereka ke kancah politik songsangnya?

Persoalannya kenapa Anwar memilih untuk berceramah di Universiti? Kenapa bukan di Stadium atau Dewan orang ramai?

Anwar tahu bahawa pengaruhnya makin kurang dan rakyat makin muak dengan skrip lama Anwar.. Buktinya.., jelajah Anwar di seluruh negara dengan 'tagline' Rakyat Hakim Negara mendapat sambutan yang amat hambar.. Kurang dari 2 ribu orang sahaja yang hadir disetiap venue ceramah Anwar..

Anwar tahu.., beliau kini terdesak untuk mencari sokongan.. Maka sebab itulah Universiti Malaya menjadi pentas Anwar diatas nama hak demokrasi.. Anwar mahu pergunakan mahasiswa seperti yang dilakukannya terhadap Adam Adli, Safwan Anang, Khalid Ismeth dan ramai lagi..

Anwar tak peduli jika masa depan anak-anak muda melayu gelap kerana kerakusan politiknya.. Anwar hanya pedulikan tahkta di Putrajaya dan kuasa sebagai pemerintah negara.. Bagi Anwar.., itulah segalanya..

Jika dulu Anwar gunakan pekebun getah di Pekan kecil Baling untuk melonjakkan namanya didalam ABIM.., apa nak dihairankan kini Anwar mengkaldaikan mahasiswa pula.. Jika bercakap tentang Anwar.., segalanya mungkin kerana beliau kan manusia anugerah Tuhan..

Utaranews.com

5 ulasan :

  1. Saya merasa kasihan pada para mahasiswa yg berfikiran setaraf kanak-kanak sekolah.Begitu punya jelas peraangai MELIWAT Anwar ,tapi mereka masih gagal memahaminya.Bacalah penghakiman sodomi satu dan sodomi dua.Lihat juga keberanian Saiful bersumpah dan bandingkan dgn keengganan pihak Anwar.Fikirkan mengapa Anwar sendiri tak sanggup berada membela diri dikandang saksi dgn kenyataan bersumpah,tanya juga macam mana seperma Anwar boleh berada di dalam dubur Saiful,mungkinkah Wan Azizah bersubahat dgn Saiful mendapatkan seperma tersebut?.Nak nampak bijak lagi,tengok semula video seks Cinadoll,kaji baik-baik Anwar ke bukan,video tu panjang boleh ke pelakun berpura-pura menjadi Anwar.Kalau kesimpulannya betul Anwar,hhh....kalau ini Cinadoll di main,itu ponggong pun ada merit juga dia sapu.Semuanya dia tak mahu mengaku dasar penipu.Wahai 'murid-murid' Univesiti,anak aku tingkatan 5 pun boleh faham,kau orang belajar dgn profesor pun tak boleh baca.MEMALUKAN, mejoriti Melayu pulak tu.

    BalasPadam
  2. budak budak ni masih tak kenal anwar..kata budak budak ingus ni."kita mahasiswa kita bijak menilai" Nampak bodoh mahasiswa tak tahu menilai siapa anwar..kalau dalam bontot ada air kote dia pun tak boleh menilai, kalau pecat TS Khalid pun tak tahu menilai, kalau setakat jadi TPM, kena buang boleh buat rumah berjuta pun tak dapat nilai, menipu sana sini pun tak dapat menilai...tak payah nak claim lah " kita mahasiswas kita tahu menilai"..pak cik pak cik kamu yang di university pada tahun 74 pernah di tipu anwar al penipu semasa jadi mahasiswa tahun 74 dulu....tak payah lah nak buat hal kalau tak tahu menilai siapa anwar...tak payah nak bangga lah jadi mahasiswa...emak bapak kamu pun ramai yang belajar di university..paham apa tujuan ke university...tak payah nak burukkan system university untuk memberi bimbingan pelajaran kepada anak bangsa..kamu anak anak melayu masuk university pun kena fikir sebab apa..betul layak..atau setakat cukup makan.. fakulti mana kamu masuk..kalau setakat fakulti...nak senang goyang kaki boleh pass tak payah lah nak tunjuk hebat...kalau betul mahu berjuang..belajar sampai PhD..buka business yang baik untuk anak anak bangsa..bangsa kamu masih mundur..di perlekeh sebab ilmu cetek, nak cakap apa dengan bangsa lain yangramai doktor, engineer, accountant, lain lain professional...adakah kamu sedar..fikir lah kamu yang claim mahasiswa boleh berfkir..

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya setuju.fokus pada pelajaran,pru telah tamat.jangan terlalu obses pada politik sehingga lupa haluan sesama seorang pelajar.dan universiti malaya lebih tua dari pelajar yang berumur 21 tahun yang sedang melanjutkan pelajaran sekarang.fikirkan

      Padam
  3. haramjadah betul hampa yang komen di atas ni..hampa jadi pecacai umno yang melanjutkan fitnah.Kalau Tak Tau dari awal konspirasi liwat ni lebih baik hampa dok diam,,memalukan islam saja hampa ni.Sedangkan yang kapiaq pun lebih berperibadi baik dari hampa yang termakan dengan fitnah umno.

    BalasPadam
  4. Kesiannya.... Masih buta....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online