BREAKING NEWS

ANWAR NAK PENGHORMATAN LIVE SELURUH NEGARA DALAM KES LIWAT 2.

Tak habis-habis lagi orang tua ni meroyan pasal kes liwat dia tu kann.. Yang terkini, dia nak pulak semua TV buat LIVE perbicaraan rayuan kes liwat dia tu..

Dia tak sedar ke rakyat dah muak dan nak termuntah tengok kes liwat dia yang tak habis-habis tertangguh selama bertahun?

Dia tak sedar ke rakyat dah meluat tengok muka poyo dia sampai lubang bontot pun nak dipolitikkan?

Dia yang sedap membedal lubang kunyit tu.., rakyat pulak terpaksa menanggung sengsara tengok drama sinetron dia yang kononnya tak bersalah.. Apa punya sengal lah kannn..

Dulu rakyat terpaksa tengok video kes mengentot Chinadoll dia.., sekarang ni dia nak suruh rakyat tengok pulak kes membontot dia.. Ishhh.., mengarut betul lah ahli politik dari Permatang Pauh yang sekor ni beb..

Dah kalah tu kalah lah kann.. Dah salah tu pun terima je lah kann.. Bak kata orang.., berani buat berani tanggung lah kannn.. Apahal pulak nak heret rakyat sekali dalam lu punya drama 18sx tu? Sengal punya Nuar!!!


SHAH ALAM - PKR mencabar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak membenarkan siaran langsung perbicaraan rayuan kes liwat II membabitkan Ketua Umum PKR agar perjalanan proses perundangan itu dapat ditonton dan dinilai oleh rakyat di negara ini.

"Saya harap kalau Perdana Menteri berani dan jujur, buat siaran secara langsung perbicaraan itu biar rakyat lihat perjalanan perbicaraan itu," demikian kata Timbalan Presiden PKR, Mohamed Azmin Ali ketika menggulung ucapan dasar Presiden PKR pada Kongres Nasional PKR di Stadium Malawati, di sini, hari ini.

Tuntutan itu merupakan antara tiga perkara yang dituntut Azmin daripada Najib sekiranya beliau serius dalam mempertahankan dasar trasnformasinya.

Sebelum ini, Mahkamah Persekutuan telah menetapkan 28 dan 29 Oktober ini untuk mendengar kes Anwar untuk membebaskannya daripada pertuduhan liwat oleh Mahkamah Rayuan.

1 ulasan :

  1. Mereka tahu anwar aksn dipenjara. Jadi nk bg rakyat tgk dan bangkitkan kemarahan. Fasa huru hara kan tanah melayu nk mula semula. Diaorg merancang demo jalanan untuk huru harakan tanah melayu? Sultan sedang dicabar. Kehakiman dicabar berkali2. Islam dicabar berkali2. Semuanya project huru harakan tanah melayu dan bangkitkan kemarahan? Ini lah sbb dia gunakan keyword bangkit2. Psikologi utk bangkitkan kemarahan..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online