BREAKING NEWS

WOW!!! GAMBAR NIK AZIZ PAKAI CELORENG NAK MASUK ASKAR.

Lama tak bercerita pasal Pok Nik ni kann.. Alhamdulillah.., sihat lagi orang tua ni walaupun sebelum ni dia dikhabarkan sakit buasir.. Semoga Tuhan panjangkan umur Pok Nik yee..

Apapun.., gua tertarik bila Pok Nik pakai vest celoreng tu untuk pergi berceramah di Medan Ilmu Kota Bharu kelmarin.. Sekali tengok nampak macam askar pencen lah pulak Pok Nik tu kann..

Rasanya.., Pok Nik mesti berbangga bila pakai vest tu kann.. Dan gua harap DAP jangan marah pada Pok Nik bila pakai celoreng yang jadi lambang kemegahan askar kita..

Bukan apa beb.., kan sebelum ni calon DAP di Teluk Intan tu ada kata nak hapuskan RAMD kerana bersifat perkauman serta tak adil dalam menjaga keselamatan negara..

So.., bila Pok Nik pakai macam ni.., takut-takutlah ada pulak geng-geng komunis Roket tu yang bising salahkan Pas pulak nanti..

Macam manapun.., gua tetap sokong Pok Nik pakai vest celoreng.. Nampak gagah dan perkasa walaupun ada sikit tua.. Cayalah Pok Nik!!!!




5 ulasan :

  1. RELA jaga pejabat kerajaan pun pakai celoreng...perang ke.......darurat ke......1Malaysia celoreng......

    BalasPadam
  2. gila nik aziz ni

    BalasPadam
  3. Mu la yg gila..

    BalasPadam
  4. Nik ajis.. pencen MB keta mewah tuu.. tua2 pun nafsu besar lagi... berhala macai PAS

    BalasPadam
  5. xdop modal admin..jiwa kosong OTAK pon KOSONG...sory ler..yg bodo batak jah pcaya cakap lu...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online