BREAKING NEWS

WTF!!! CINA TIPU RUMPUT DI SINGAPORE.


Kalau dah nama puak cina, jangan heranlah kalau dorang tu kuat menipu beb.. Bukan kata orang je yang dorang tipu.., makanan pun dorang tipu jugak tau..

Memang jenis puak mata sepet ni takkan pernah lepas dari perangai menipu dorang.. Kalau ada yang baik sekalipun.., boleh dikira dengan jari je lahh...

Yang paling terbaru.., puak-puak ni cuba tipu rumput lah pulak.. Benda ni jadi di Singapore bila cina kat sana pakai pewarna hijau tiruan yang disembur keatas rumput di sekitar kawasan negara dorang..

Konon-kononnya.., pewarna hijau tu akan berupaya menunjukkan bahawa rumput dorang subur dan segar sentiasa..

Pelik betul puak-puak tu kann.. Kita kalau nak bagi subur tanaman dengan baja dan siram air setiap hari.., tapi dorang pakai kaler je beb.. Memang gampang betul lah puak-puak sepet tu!




5 ulasan :

  1. Di Singapura tiada indon dan bangla juga nepol, Melayu layak kerja jadi "Grass Prayer", nasib ler engko, dulu sokong sangat lky sekarang umat Melayu beriya-iya sokong dap, konon nak ubah, suatu hari nanti apabila pkr memerintah (nauzubillah) indon bakal jadi tauke cina jadi raja. Sekarang cina jadi taukeh pun Melayu sudah merana...Melayu hanya mengharap BN tumbang utk nak dapatkan semuanya free. JANGAN HARAP!!! air free Selangor bukan langkah penyelesaian jangka panjang, ia hanyalah helah utk mendapat kuasa sahaja. Tapi itulah Melayu boleh di beli dengan nilai 20 meter padu air sahaja.

    BalasPadam
  2. bro ni bukan kt singapore..ni kt negara china..jgn fitnah tolong

    BalasPadam
    Balasan
    1. Maknanya kat negara China tu bukan cina la yer?

      Padam
  3. Air longkang umar Khalid dgn Nuar brahi je free bg sape2 nk amik.. jgn bodohlah Pakatan Haram kaki penipu tu nk beri rakyat percuma itu ini.. semua masuk temolok mereka.. tanya Mat Sabu bape gaji dia jd Ahli Lembaga Air Penang.. dtg meeeting sekali dua.. duit utk sumbat mulut supay asembah LGE.. itulah Pakatan Haram!

    BalasPadam
    Balasan
    1. matsabu kaki jilat puki cina

      Padam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online