BREAKING NEWS

KEMALANGAN NGERI TOYOTA ALPHARD VS NISSAN ALMERA.


Dua buah kereta import iaitu Toyota Alphard dan Nissan Almera telah terlibat dalam satu kemalangan ngeri di KM2.5 dari Setia Alam ke Bukit Raja yang berlaku pada petang semalam.

Menurut gambar yang terpapar di atas, salah seorang mangsa telah dipercayai maut manakala mangsa yang lain hanya mengalami kecederaan di tahap minima.

Kereta Toyota Alphard dipercayai dipandu dengan laju dan gagal mengawal kenderaan lalu melanggar kereta Nissan Almera sehingga terbalik ke atas kereta keluaran Nissan itu.






3 ulasan :

  1. Kalau kereta kita power giler sekalipun, boleh kejar roket naik kebulan, tapi kita kena sentiasa ingat bahawa jalan/lebuhraya tu bukan kita punya, bukan mak bapak kita punya....orang lain pun ada hak yang sama diatasnya... hak bukan untuk berlumba tapi hak sama tidak mau mati katak diatasnya macam Karpal Singh

    BalasPadam
  2. fitnah!bukan salah alphard..anak saudara driver alphard sdiri crita dlm grup fb shah alam resident.
    dalam alphard tu ada 8 orang termasuk anak dan anak saudara pemandu.diorg odw htar anak pemandu masuk uitm. yg bawak nissan almera tu india.dia yg bawak laju laaaaa

    BalasPadam
  3. kereta sampai boleh terbang ..macam mana kata tak laju???

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online