BREAKING NEWS

DAP BAWA CINA KELUAR NEGARA JIKA BN MENANG PRU14



Selepas Teressa Kok membayangkan penghijrahan orang cina keluar negara disebabkan layanan tidak adil kerajaan BN dan orang melayu terhadap mereka, kini tersebar dakwaan bahawa DAP akan membantu orang cina meninggalkan negara ini dan berhijrah ke negara barat yang lebih baik dari Malaysia jika BN menang pada Pilihanraya umum ke 14 nanti.

Kenyataan itu disebut petikan dari majalah The Rocket yang diketahui adalah milik DAP khas untuk ahli-ahli DAP sahaja. DAP juga dikatakan akan membantu cina-cina di Malaysia untuk meninggalkan negara ini bagi berpindah.

Jika kenyataan ini benar, ia jelas menunjukkan bahawa ahli-ahli DAP tidak mempunyai semangat cintakan negara dan hanya mahu mengaut kekayaan dinegara ini. - MPP News


12 ulasan :

  1. Elok juga kaum bang sat ni berhambus dari bumi Melayu

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah. Moga menjadi kenyataan. Inilah harapan seluruh melayu yg cintakan agama , bangsa dan negaranya

    BalasPadam
  3. Baik Singapura melancarkan Torpedo ke arah Bontot Pak Thir, kalau tidak berjuta juta yg lari ke pulau itu akan memberi kesan buruk nanti.

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah...lagi cepat lagi bagus.

    BalasPadam
  5. Mereka sentiasa menganggap Malaysia/Melayu akan melutut memohon mereka jangan tinggalkan Malaysia, kerana mereka rasa tiada Cina tiadalah negara ini, susahlah negara mau makan, Melayu dan pemimpin Melayu akan kebuluran.

    Jawapannya : Dipersilakan dengan segala sukacitanya...Melayu sudah bersedia sejak 13 Mei lagi kerana Melayu sedar tanpa Cina pun Melayu tidak akan menjadi lebih kaya dan lebih berkuasa, tetapi setidak-tidak Melayu tahu bahawa tidak akan ada pisau dan gunting digunakan untuk menikam dari belakang.

    BalasPadam
  6. Let them go to where ever place they like. The sooner the better. In fact if they go now is much better option.

    BalasPadam
  7. Jom kita partikan UMNO menang besar PRU14. Kita nal DAP bawa cina-cina migrate ke negara barat. MCA pun boleh JV dengan DAP. Biar cina rasa bagai sebenar menjadi warga minority atau penumpang di negara lain. Kalau dah rasa kaya raya, pindah balik ke negara asal tok moyang China. Kan lebih baik.

    BalasPadam
  8. Why Must they Wait untuk GE14, why not Now.!!!.earlier the better. But do you Really think they wanted to do That. KISS MY ASS... They will suffer and let them suffer to those Who never appreciated what the Government have been feeding them. And definitely will be Good For Malaysia to start HUDUD LAW without interuption At All...

    BalasPadam
  9. Dipersilakan.....berambus.....

    BalasPadam
  10. ALHAMDULILLAH...AKHIRNYA CINABENG MALAYSIA TAHU MEREKA ITU MEMANG PENDATANG DAN AKAN BERHIJRAH KENAGARA LAIN.. KONONNYA NEGERA MAT SALEH.. LEPAS TU JANGAN LUPA KOYAK PASPOT MALAYSIA LO.. BERAMBUS KAU.....

    BalasPadam
  11. Soalnya komano mereka nak poie, ado ko negaro asing yg nak terima mereka, takat 50,000 mgknlah blh kot.. kalau dah bojuta sapo hingin, nampak bona strategi rasis DAP ni. Solalu sei ingat tiap kali PRU kit siang akan kuarkan air mato keramat ea tu dan cakap BN kuek, BN hebat pakatan akan kalah..bla bla bla.. itulah taktik meraih simpati kit sial yg paling mengguris hati pengundi cino dan DAP monang byk kerusi sobab mulut dio lah..

    BalasPadam
  12. Dah lama kami mengalu alukan cina pendatang keluar dr bumi melayu ini.
    Berambussss kamu dr Malaysia..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online