BREAKING NEWS

BILA DIKATAKAN UMPAMA "PELACUR", DORANG TAHU PULAK MARAH..


Sedih beb tengok muslimah Pas melolong-lolong ditepi jalan sambil menjunjung bendera komunis DAP di hari pengundian pilihanraya kecil Teluk Intan.. Nampak sangat muslimah Pas tu semua dipergunakan oleh DAP laknatullah untuk meraih undi melayu..

Heran betul kann..., bila Umno tak setuju dengan Hudud Pas, menyalak habis puak-puak Pas kafirkan ahli Umno sampaikan Wali dorang sanggup cakap Umno tak masuk syurga..


Tapi bila calon DAP di Teluk Intan tu terang-terang cakap tolak Hudud yang dicadangkan oleh Pas, menggedik pulak muslimah-muslimah Pas jadi "pelacur" ditepi jalan untuk meraih undi bagi calon berkenaan..

Dan bila kita kata dorang umpama "pelacur" sebab sanggup dipergunakan dalam muslihat politik DAP, meroyanlah cakap dorang tu sebenarnya suci lagi tulus.. Eiiiii..., suci lah sangat kannnn...


Itu tak apa lagi beb.., korang tengok sendiri lah perangai Ostad-ostad Pas termasuklah Mat Sabu yang sibuk berkempen untuk calon DAP ke hulu ke hilir sepanjang tempoh 12 hari ni.. Ni buktinya puak-puak munafik ni sanggup buang sekejap Hudud demi jaga hati kafir DAP.

Apa kita nak kata lagi kat puak-puak cakap tak serupa bikin ni melainkan senyum je lahh.. Nanti kala cakap lebih-lebih dorang kafirkan kita pulak kann... Kikikiki..

5 ulasan :

  1. pernah tak tengok gadis2 cina dap julang dan agung2kn bendera pas dalam mana2 prk dimana calon pas bertanding?

    BalasPadam
  2. puteri umno pun sama d0k menyalak pancing undi.

    BalasPadam
  3. kasihan tengok perempuan Melayu PAS yang fanatik , pakai hijab nampak dua biji mata tapi menyokong parti DAP yang terang-terang kafir dan menindas Melayu. Perempuan Islam sepatutnya berada dirumah, mendidik anak dan kalau nak bekerja diluar pun terus ketempat kerja cari rezeki dan lepas itu balik kerumah. Ini ada juga yang sanggup jadi hamba pada ketua ketua PAS untuk memancing undi di tepi jalan. Tak payah buat kerja macam itu. Pengundi di Malaysia dah pandai membuat pilihan sendiri tanpa dipengaruhi.

    BalasPadam
  4. umno menyalak parti sendiri xpe, jangan jadi barua macam pas menyalak parti lain

    BalasPadam
  5. Kalau yang bertudung ni pelacur, yang tak bertudung dekat Putrajaya tu Mak Ayam agaknya

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online