BREAKING NEWS

VIDEO GUAN ENG MENGAKU KANTOI TIPU PDRM.


Ketua Menteri DAP P.Pinang hari ini menafikan bahawa beliau menuduh Polis tidak hadir pada majlis pengkebumian Karpal Singh.

Lim Guan Eng yang juga Setiausaha Agung DAP mendakwa dia hanya mempersoalkan ketiadaan pihak Polis semasa perarakan Karpal Singh ke Dewan Sri Pinang dan juga semasa ketibaan TYT Negeri sahaja.

Selain itu, Lim Guan Eng juga membuat kenyataan bahawa dia amat berterima kasih kepada anggota Polis yang bertugas, tetapi hanya terkilan dengan ketiadaan Polis semasa perarakan mayat sahaja.


Ini bercanggah dengan kenyataan awal Guan Eng sebelum ini yang menuduh Polis tidak menjalankan tugas mengawal majlis pengkebumian pemimpin DAP tersebut.

Guan Eng juga sebelum ini bertegas akan melakukan siasatan keatas PDRM P.Pinang kerana dikatakan membiarkan lalulintas tidak terkawal semasa hari berkenaan. ~MPP News


5 ulasan :

  1. Statementnya amat mengelirukan, nampaknya walaupun polis ada tapi polis tak ada. Kebodohan mamat ni memang tahap terlampau. Tak faham kenapa bodoh sangat rakyat yang sanggup lihat manusia sebegini jadi CM yang amat bodoh dan secara terang-terangan bermuka-muka.

    BalasPadam
  2. Ini anjing byk bising..byk kuat menyalak!

    BalasPadam
  3. tersgtlah BURUK BUSUK perangai LGE ni...
    jahanam lahanat...

    BalasPadam
  4. Ini anjing selalu menyalak meiii..kena bawak pegi check LO ni anjing nama dia GUAN ENG takut dia ada penyakit ANJING GILA MACAM DIA PUNYA BAPAK LO....

    BalasPadam
  5. Bila bapak dia dah mampus dia akan kata bila pulak tuhan cabut nyawa bapak dia....... Kalau dah dasar penipu, muka pun muka penipu.....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online