BREAKING NEWS

PROFESOR PAKATAN ANGGAP TUN MAHATHIR SEBAGAI BINATANG.


Seorang Sarjana Sains Politik yang menyokong kuat puak-puak Pakatan dan mengagumi Anwar Ibrahim, menyifatkan Tun Mahathir sebagai 'binatang politik' ataupun 'political animal' kerana sanggup berbuat apa saja demi kepentingan politik peribadi.

Sarjana berkenaan, Dr Kamarul Zaman Yusof juga menganggap bekas Perdana Menteri Malaysia berkenaan sebagai GILA dan tak betul kerana menuduh Musa Hitam mempunyai skandal seks dengan seorang budak bawah umur ketika pemerintahan beliau.

Tun Mahathir yang banyak berjasa kepada negara juga dilabelkan sebagai seorang pemimpin politik yang tidak mempunyai moral didalam perjuangan. Menurut Sarjana berkenaan didalam akhbar Harakah, Tun Mahathir memang akan melakukan apa saja demi mencapai keinginan beliau dalam politik.

"Dakwaan sebagaimana yang dijelaskan oleh Musa Hitam sebelum ini tiada yang pelik kerana trajedi itu benar-benar berlaku ke atas Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Jadi dalam kes ugutan menuduh rakan politik dengan tuduhan salah laku seks pada saya bukanlah sesuatu yang memeranjatkan.." ujar Dr Kamarul.

Sebelum ini telah tersebar video perlakuan seks diantara individu yang didakwa Anwar Ibrahim dengan seorang wanita yang dikatakan pelacur dari China. Namun Pakatan serta penyokong mereka menolak video berkenaan dan mendakwa ianya sengaja dihasilkan untuk memalukan Anwar.  - MPP News


8 ulasan :

  1. Buta mata dan buta hati.Buat lah dosa banyakx.TUN.You are still the best PM for Malaysia.Ya ALLAH beri lah nikmat kesihatan dan kesejahteraan kepada TUN.TUN kau lah pembela orang melayu yang paling ikhlas.

    BalasPadam
  2. TETAP MENYOKONG MANUSIA YG.BERNAMA TDMM
    .

    BalasPadam
  3. @Tanpa NamaSangat setuju, Tun tidak ada galang ganti. Kalau Tun jadi PM semula, saya lah manusia paling gembira.

    BalasPadam
  4. Taksub dgn pemimpin pakatan yg terang terang ada bukti moral mengatasi kehebatan seorang prof.

    BalasPadam
  5. Agak-agaknya professori tu jadi professor pun adalah atas jasa baik 'binatang' tu lah!
    Kalau pandai sangat pun gunakanlah idiom yang tidak menimbulkan kehinaan ke atas seorang makhluk
    Allah yang sanggup tidak popular demi anak bangsa yang tak ada apa-apa!

    BalasPadam
  6. Terserlah sebenarnya taraf Prof tersebut,semoga panjang umur tun,teruskan bakti kepada bangsa.

    BalasPadam
  7. Kenapalah Melayu ni tak habis2 busuk hati dan pendendam? bila tak dapat apa yg diminta semua aib org dibuka....kalu dapat ditutup dan dipuji melangittt....macam dunia ni ana yg punya! Kalu macam ni sampai bila pun bangsa Melayu tak akan maju kerana busuknya hati dengan berijazah Phd -perangai hasad dengki......bawalah bertenang,bersabar dan muasabah diri...

    BalasPadam
  8. " Orang beriman tidak berdusta "

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online