BREAKING NEWS

PANAS!!!! LEPAS SELANGOR.., PENANG AKAN HAPUSKAN DISKAUN BUMIPUTERA?


Kalau sebelum ni Selangor nak hapuskan diskaun 7 peratus bagi pembelian perumahan di negeri Pakatan tu, gua dapat info bahawa DAP Penang pun akan ikut langkah negeri Khalid Ibrahim didalam menghapuskan subsidi untuk orang melayu..

Menurut blog kontroversi Pakatan, langkah kerajaan Pakatan Selangor tu bakal diikuti oleh DAP Penang kerana ia mampu memberikan keadilan pada semua kaum dan bangsa di Malaysia..

Kalau betul lah perkara ni jadi.., maka padan lah muka semua penyokong dan pencacai Pakatan di Penang khususnya yang berbangsa melayu.. Sebelum ni dorang asyik menyalak tuduh kerajaan BN zalim dan tak tolong orang melayu..

Sekarang ni Kerajaan Negeri Pakatan dah terbukti tolong melayu beb.. Tapi dorang tolong melayu supaya merempat di bumi sendiri... Memang padan muka lah kannn...

Tu baru sikit... Lepas ni sokong lah lagi... Bagi semua undi pada puak-puak ni masa PRU14 nanti untuk memastikan melayu jadi bangsat di bumi sendiri.. Ada keistimewaan tapi gatal nak sama rata.. Padan muka sekali lagi!!!


1 ulasan :

  1. pengundi muda yg banyak sokong pembangkang ni mana ada kesan dengan pemansuhan diskaun tu...dah masa nak beli rumah nanti baru diorg menyesal

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online