BREAKING NEWS

MAHFUZ TUNJUK HERO 'SERANG' KEDUTAAN CHINA.


Mahfuz Omar dengan beberapa orang kawan-kawan PAS nya dari Parlimen, dilihat berkunjung ke Kedutaan China semalam. Kononnya.., dorang tu berkunjung untuk menzahirkan rasa simpati serta mengucapkan takziah kepada mangsa MH370..

Tapi yang peliknya, kenapa Mahfuz dan kawan-kawannya tu tak pulak melawat keluarga mangsa di Malaysia ni? Kenapa Mahfuz sibuk nak pergi kedutaan China tu?

Nampak sangat Mahfuz Bean sengaja nak cari publisiti murahan kann.. Mahfuz dan kawan-kawannya siap ajak wartawan lagi untuk buat liputan..

Kalau betul la Mahfuz tu bersimpati dengan nasib keluarga MH370, dia sepatutnya bantu kerajaan untuk menerangkan kepada rakyat tentang usaha mencari pesawat hilang tu.. Bukannya pergi ke kedutaan China untuk ambik gambar dan jaja seluruh negara kononnya dia prihatin sangat..

Lepas ni harapnya Mahfuz pergilah menjenguk keluarga mangsa MH370 yang terdiri dari rakyat Malaysia tu ye... Jangan pulak Mahfuz double standart dan mementingkan Cina lebih dari Melayu...

Lagipun Mahfuz bukannya ada darah cina punnn... Tengok muka pun boleh tau.. Kalau darah bangla tu mungkin orang percaya sebab kalau letak Mahpuz di petrol pam.., confirm orang kata dia bangla.. Hahahaha.... 

5 ulasan :

  1. mahfuz... hehehehe..
    biarlah kat dia..
    dia pun nak jd org jugak sekali sekala..
    mana tahan jadi lembu tiap2 hari bang !!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haha..jd org pun x nmpk mcm org..

      Padam
  2. Ada lagg ke mahpos ni,? Aku ingat dia dah ganti jadi tebusan pesawat mh370,maklum la presiden PAS kata pesawat di rampas..

    BalasPadam
  3. MAHFUZ nak survey..mana la tau kalau ada peluang terbuka lepas ni bila dia pergi negara CHINA diapun boleh dapat escort "CHINA DOLL" macam yang ANU WAR dapat tuuuu...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online