BREAKING NEWS

[18SXX] ARTIS WANITA MELAYU BERGAMBAR NAMPAK PUTING?


Artis ni nama dia Uqasha Senrose.., adik beradik kepada Neldya Senrose yang popular tu beb.. Rasanya fesyen baju yang dia pakai tu biasa je sebenarnya..., cuma mata kita akan terfokus pada dua bintik ditengah-tengah baju tu je bila sekali pandang...

Ada orang kata dua bintik tersebut adalah buju baju dalam... Ada jugak yang anggap itu adalah bucu kain yang dijahit di baju bagi menonjolkan lagi aset didada artis tu..

Tapi yang pasti.., ramai beranggapan dua bintik tersebut adalah puting payudara artis terbabit.. Walaweh!!!

Persepsi pertama tu penting beb.., sebab tu artis kita terutamanya wanita patut berhati-hati dalam memilih pakaian.. Jangan main ikut suka hati pakai je takut-takut menimbulkan anggapan yang negatif..

Berfesyen tak salah kalau mampu jaga adap sopan sebagai seorang pompuan.. Tapi kalau dah buat jantan-jantan terjojol bijik mata pandang kat situ je.., itu memanglah tak patut kann..

So.., nasihat kepada Uqasha.., next time tengok cermin dulu sebelum keluar rumah ye.. Peace!!

20 ulasan :

  1. Itu memang puting tetek la Bro...!!! Takkan tu pun tak kenal.....!

    BalasPadam
  2. perangai jantan memang teruk.......cerminlah batang butuh telur yang tersembul membukit kat tengah-tengah seluar sebelum keluar rumah.Pakailah baju labuh sikit supaya menutup bentuk batang butuh tuuuu.Haramkan memakai baju yang masuk dalam seluar.Keluarkan baju tu.Labuhkan baju hingga ke lutut.Haram menampakkan bentuk batang butuh terloq,bontot.Lelaki selalu tak nampak salah sendiri !!!!!!

    BalasPadam
  3. Tak salah , semua pompuan ada tetek ; ada puting. Kalau tidak macamana nak hisap susu.

    BalasPadam
  4. bongok itu kesan jahit baju...mmg la berkesan bucu macam tu sbb jahit tu bagi ade shape smpai bhgian tu je...

    BalasPadam
  5. Memang itu bucu lipatan kain. Bahasa teknikalnya lisu.

    Kalau dia tak pakai bra, keduddukan 'dada'nya tidak akan kemas begitu. Ini terjadi jika baju tersebut tidak dijahit dgn sempurna dan kita pula lupa nak seterika elok-elok.

    Saya yakin si pemakainya tak perasan langsung perkara ini.

    Masalah baju berlisu begini adalah biasa tapi bagi wanita yang memakai tudung labuh, memang selamat laa sebab dah pasti terlindung. Kalau pakai tudung singkat tetap akan terserlah juga.

    Maaf cakaplaa.... pandangan orang lelaki memang mudah ternampak perkara yg lain. Tapi harap jangan lah tuduh gadis tu tak pakai bra pulak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Weh..bongok2 sekalian..tu TShirt lah bongok...mane T-shirt ade Lisu.. bongok tak sudah lah kalau mcmni punyer bongok

      Padam
  6. Mungkin itu jahitan.. Tp wanita haram memakai pakaian yang menjolok mata.. Begitu juga lelaki.. Apatah lagi Allah telah memerintah kn kepada Umat manusia untuk menutup aurat..

    Hurm.. Aurat ini boleh mendatangkan macam2 fitnah.. Kita x boleh tau ape yang otang cakap bile kita berpakaian sedemikian dihalayak ramai..

    Sekian..

    BalasPadam
  7. Kalau kita ngaku bergama islam,ikutlah hukum islam...seperti berpakaian baik perempuan /lelaki ikutlah syrat2 yang telah ditetapkan oleh agama islam,..jangan ikut cara keristian TK.

    BalasPadam
  8. uqasha orang kelantan

    hmmm

    BalasPadam
    Balasan
    1. so???? apa masalah ngan org kelantan?

      Padam
  9. ORANG KELANTAN SUKA MENGGEDIK..... SAMA NGAN KES PASIR PUTIH TEMPOH HARI

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada je orang kelantan yang x MENGGEDIK.SAYA NI PUN ORANG KELANTAN JUGA YA...

      Padam
    2. ada je orang kelantan yang x MENGGEDIK.SAYA NI PUN ORANG KELANTAN JUGA YA...

      Padam
  10. aku tgk x de bkas jait pon,dkt die pnye body shep,nmpak sngt mmang puting tetek die.biaq p la dia,kt akhirat sok taw la.

    BalasPadam
  11. artis bila seksi sikit mesti heboh.mcm mana awek2 melayu yg seksi gile kat luar sana tu.aku pernah tenguk satu awek ni dgn boyfriend tgh mkn kat restoran di pj..punye gile seksi dia.pakai singlet tali siap nampak lurah mcm nak terkeluar tetek dgn pakai hotpant jeans cawat 5 inci.habis mkn siap merokok lagi..rata2 org kat situ mcm sporting je..

    BalasPadam
  12. Semua org ada puting tetek. Cuma saiz dan kebonjolan je lain. Alhamdulillah puting tetek best. Puting tetek memang sangat sedap untuk digentel dihisap digigit manja dipilin dinyonyot ditarik sedap untuk yang membuat dan yang dibuat. Bersyukurlah untuk ada puting tetek. Lagi best kalau tiada bra dalam dunia ni. Lagi nak best kalau tiada baju dalam dunia ni. Semua orang tayang tetek dgn puting tetek macam kat sesetengah puak africa dsb jadi takdelah sesiapa jakun dengan puting tetek.

    BalasPadam
  13. Keh3, apa masaalah korang, tgok jer laa, santapan mata,

    BalasPadam
  14. dh memang tu puting tetek,nk ckp fesyen,buto pak hang..

    BalasPadam
  15. Puting beso 2

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online