BREAKING NEWS

[MISTERI] PESAWAT MH370 DITAWAN DI ALAM BUNIAN??


"Saya nampak pesawat itu masih tergantung di ruang udara, di tengah -tengah ketiga-tiga lokasi terbabit.

"Saya tak dapat jelaskan secara terperinci soal keselamatan mereka tetapi percaya pesawat itu mungkin berada dalam dua keadaan sama ada diculik oleh pihak tertentu atau disembunyikan di alam ghaib", katanya semalam.

Upacara ritual itu menggunakan peralatan khas iaitu teropong buluh serta bubu mata pancing sebagai simbolik untuk memperoleh alamat terkini berhubung keadaan pesawat terbabit.

Ibrahim berkata,bubu mata pancing terbabit sebagai simbolik penjara di mana pesawat itu dipercayai berada dalam cengkaman pihak tertentu atau ditawan di alam bunian.

"Kita gunakan teropong sebagai simbolik meminta anasir-anasir terbabit untuk membebaskan pesawat terbabit secepat mungkin.

"Upacara yang kita buat turut menggunakan ayat-ayat suci al-Quran iaitu surah Nabi Yunus dan surah Yassin,"katanya.

Dalam upacara tersebut, Ibrahim turut mempelawa beberapa individu daripada pelbagai bangsa termasuk seorang wakil media untuk membuat ritual pembebasan dengan meletakkan bubu mata pancing di atas kepala mereka.

Menurut bomoh yang mendakwa pernah menampar buaya tembaga sehingga mati.


p/s: Kah kah kahhh... Kenapa bomoh tu tak cakap je Ultraman curi pesawat MAS tersebut? Mangkuk hayun betul lah!!!!!

16 ulasan :

  1. knpala pemilik blog ni anggap usaha Tok Bomoh tu satu jenaka??dalam keadaan ini pun sempat lg ketawa besar..bayangkan klu keluargamu sdiri yang berada dlm pesawat tu,tiba2 ada org berjenaka,apa perasaanmu??sdgkn org cuba membantu dan tak terfikir pun utk mewujudkan apa2 elemen lucu dlm usaha untuk mereka membantu..

    BalasPadam
  2. TAMBAH BINGUNG FBI ,
    AKU BACA TERUS PENGSAN

    BalasPadam
  3. kes org disorok di alam ghaib bukan tk biasa kt malaysia ni. ini bukan kerana melayu tahyul tp dh memang terjadi. seluruh dunia termasuk negara maju pun berlaku.

    cuma kali ni agaknya sorok pada sekil lebih besar iaitu pesawat canggih.

    Allah lebih mengetahui. Munajat aje la

    BalasPadam
  4. Bukan ultraman, ultrajin.

    BalasPadam
  5. Bagaimana ape yang dia katakan itu benar .... Didalam dunia ini bukan kita sahaja yang wujud ..dalam Al Quran banyak bukti tentang makhluk halus... Pelbagai kaedah perlu diambil kira ... ANGGAPLAH INI UJIAN TUHAN TERHADAP MANUSIA yang selama ini bersekongkol dengan kafir

    BalasPadam
  6. jin sorok pun boleh terima juga. Istana Balqis pun dia boleh pindah. Kat Johor sebuah rumah ghaib bebrapa tahun dulu. kalau alat canggih pun tak boleh trace, ada yg tak kena

    BalasPadam
  7. Ya betul tu macam dengan bramuda yang banyak hilangkan kapal dan pesawat

    BalasPadam
  8. Cube p bgitahu datuk hishammudin . Mampus dia x nk percaya . Btl x ?

    BalasPadam
  9. banyak berdoa moga di perkenan allah di sebalik tu ada hikmahnya amin

    BalasPadam
  10. KALAU TANYA CIA: ANGKARA PENGGANAS
    KALAU TANYA BOMOH: ANGKARA BUNIAN
    KALAU TANYA ORG POLITIK: ANGKARA KONSPIRASI..
    KALAU TANYA MAS: BELUM DISAHKAN
    KALAU TANYA POLIS: JANGAN PERCAYA DENGAN SPEKULASI...
    last2 aku tanya bos aku...
    BOS AKU JAWAB: JANGAN MENYIBUK, PERGI BUAT KERJA KO...

    BalasPadam
  11. apa-apa pun yg dilakukan oleh bomoh tu, itu ada usaha. jangan perlekehkan. walaupun nampak bododh dan syirik yg penting Tuhan tahu niat tok bomoh adalah untuk membantu. yg mensyirikkan perkara dan ritual tersebut adalah org yg x sentiasa mencari kesalahan org lain. setakat nak tolong mencari dan mengesan jangan lah diperkotak katikkan usaha beliau. kalau negara luar belum tentu usaha begitu dibuat sebaliknya buat perkara yg lbh radikal lagi- Let's Pray for MH370 if you are really Rakyat Malaysia

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yg salah tetaap salah walupun niat baik...

      Padam
  12. Apa yang dilakukan oleh semua pihak ketika ini termasuklah raja bomoh hanyalah sekadar ikhtiar. Kita kurang layak menghukum seseorang dengan sepenuhnya sedangkan orang yang berkata bukannya sempurna pun apahtalagi oang yang mengata. Kalau betullah boieng berkenaan berada dalam alam ghaib, sama-samalah kita berdoa supaya pesawat berkenaan berada dalam keadaaan selamat pergi dan balik. Berkaitan dengan raja bomoh pula, wallualam.. salah ataupun betul sekalipun.. kalau ya mahupun tidak bukanlah dalam semua perkara.

    BalasPadam
  13. kita berdoa kpd Allah , supaya mereka yg berada dalam kapal terbang itu selamat pulamg ..
    AMINYAROBBAL ALAMI ...

    BalasPadam
  14. Bodoh la.. Ko ni..... Dh name Pon salah... Nape la ko nk bangga kn tok bomoh yg bodoh tu...... Elok la ko dgn tok bomoh tu mati skali kn bagus...... WTF

    BalasPadam
  15. Mu ni, bapak segale penipu, pesawat tergantong konon, xkn xde graviti langsung..... agak2 lh kalo nk loya buruk pun.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online