BREAKING NEWS

MAT SABUN SANGGUP GADAI NYAWA DEMI KARPAL.


Bertempat di perkarangan Tapak Pasar Malam Seberang Jaya semalam, Pakatan Rakyat telah mengadakan siri ceramah jelajahnya untuk menarik sokongan bagi mengadakan Reformasi 2 di Putrajaya kelak.

Dihadapan kira-kira 1500 penyokong yang hadir, Anwar dan beberapa pemimpin Pakatan yang lain dilihat telah mengapi-apikan semangat rakyat dengan propaganda jahat mereka untuk menghuru-harakan negara dalam ceramah itu.

PAS telah menghantar Mat sabu sebagai wakilnya untuk memberi ucapan di ceramah itu. Mat Sabu yang juga Pesuruhjaya PAS negeri P.Pinang dalam ucapannya telah menegaskan bahawa PAS tetap berdiri di belakang Anwar untuk menentang kerajaan BN yang zalim.

Dalam pada masa yang sama, Mat Sabu turut menegaskan bahawa PAS dan seluruhnya ahlinya akan berdiri di belakang Karpal Singh dan mempertahankan beliau daripada dizalimi oleh mana-mana pihak susulan kes hasutan terhadap Sultan Perak, Sultan Azlan Shah baru-baru ini.

"Kamu(BN) tipu rakyat, kamu paksa kami tunduk pada kezaliman kamu". "Sama ada Anwar atau Karpal atau sesiapa pun yang dizalimi, PAS akan berdiri tentang habis-habisan puak zalim ini,"ujar Mat Sabu lagi.


Berita penuh DISINI...

5 ulasan :

  1. semoga Allah memberi hidayah kepadanya !

    BalasPadam
  2. Mat sabun muka bau burit.........

    BalasPadam
  3. Kata kapal sink - saya ada bukit ini org adalah peliwat.
    Kata mat sapu - sheikh al juburi.
    Demi politik semua boleh kaum munafik

    BalasPadam
  4. ada lagi ke org percaya dengan pak mat ni.... dulu dia yg bagi gelaran aljxxxri.... kalu karpal n anwar tak seangkatan adakah dia akan backing gitu...apa ukuran zalim dalam definisi dia...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online