BREAKING NEWS

KHALID SAMAD MENGAMUK BILA #MH370 HILANG....


Ada lagi rupanya pemimpin pembangkang yang lupa diri bercakap tak kena gaya mengenai kehilangan MH370 ni kann.. Memang sah dorang tu sengaja nak cari publisiti murahan demi survival politik dorang..

Dalam laman Twitter, Khalid Samad dengan tegas konon-kononnya desak Menteri letak jawatan dan mintak maaf diatas insiden pesawat MH370.. Kata Khalid, kalau benda macam ni berlaku di Jepun dah tentu Menteri terbabit kena buat demikian..

Tapi gua pelik.., kenapa Khalid cuma nampak isu MH370 ni je beb..? Kalau Khalid betul-betul nak ikut contoh macam di luar tu, kenapa ambil contoh sekerat je..

Kenapa Khalid iktiraf Anwar sebagai pemimpin utama Pakatan sedangkan Anwar pun ada kes liwat dan juga skandal seks dengan chinadoll.. Siap ada video lagi tu tauu...

Khalid lupa ke di Jerman, Menteri yang terlibat dalam skandal seks terus letak jawatan dan menjalani hukuman? Takkan Khalid Samad nak buat bodoh je dengan fakta ni?

Lagi satu.., si Mustafa Ali Setiausaha Agung Pas tu pun still pegang jawatan dalam parti yang kononnya Islamik sangat dalam Malaysia ni.. Khalid pulak boleh je walak pada Mustafa tu walhal ada video skandal dia yang tersebar pada umum..

So..., gua harap Khalid Samad tak payah la memalukan diri sendiri dengan kenyataan bodoh macam tu dalam Twitter.. Nak glamer pun agak-agaklah kannn... Jangan sampai orang kata pemimpin PAS tu tak sedar diri dah laaa... Kikikiki

7 ulasan :

  1. dah apahal pulak nak kena letakkan jawatan pulak.yang hilang pesawat mh370 bukannya hilang negara.logik la sikit

    BalasPadam
  2. Saya kalau baca gelagat Khalid Bangang ni memang meluap betul rasanya, Dah lah bangang tahap dewa, pastu tak tau nak sembunyikan kebangangan dia. Mesti nak buat statement bodoh bodoh. Paling tak tahan, muka dia sure 1000% yg statement dia paling bijak sekali berbanding orang lain. Puiiii!

    BalasPadam
  3. Bodoh tak habis2...

    BalasPadam
  4. Maruah agama Islam yg hilang dek penganut pas yg menggadai nama Allah bagaimana???????

    BalasPadam
  5. khalid samad otak setaraf lembu..

    BalasPadam
  6. .Betul la ckp dia...lu lbh percaya ckp org mabuk dari ckp ulama..berdosa besar kalu fitnah org.lu nmpk ke Anwar meliwat...Nik Aziz pun kte Anwar tk liwat...tkkn Nik Aziz tk tau dosa....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online