BREAKING NEWS

KHALID IBRAHIM GANTI NIK AZIZ IKON ZUHUD SEDUNIA.


Nampaknya Nik Aziz bolehlah tidur lena lepas ni pasal dah wujud pengganti beliau didalam politik Malaysia. Sebelum ni korang pun tahu bahawa Nik Aziz diangkat oleh puak cacai sebagai IKON ZUHUD seantero dunia setaraf Mahatma Ghandi di India.

Sekarang ni konsesus cacai Pakatan seMalaysia mengiktiraf Khalid Ibrahim @Khalid gagap sebagai antara Ikon zuhud terkini apabila Menteri Besar Selangor tu sanggup naik kapalterbang tambang murah untuk ke Kelantan.

Sebelum ni, konsesus cacai Pakatan sebulat suara mengakui kezuhudan Anwar yang sanggup terima gaji seringgit sebagai penasihat ekonomi Selangor. Itu belum kira lagi kezuhudan Anwar didalam berjimat cermat apabila tak pernah sia-siakan "lubang" di tubuh manusia.

So sekarang ni, hanya kerana Khalid gagap naik kapal terbang murah, dah ada ahli memcacai seumur hidup Pakatan mencadangkan untuk Khalid ganti Nik Aziz didalam kategori zuhud tambang murah.

Gua rasa, lepas ni Khalid bolehlah sediakan tiket express ke syorga kepada para pencacai Pakatan sepertimana yang dilakukan oleh Nik Aziz sebelum ni. 

Dan cuma satu je yang gua musykil.., kalau naik kapal terbang tambang murah boleh dikategorikan sebagai zuhud.., apa pulak dorang nak panggil Khalid kalau mamat gagap tu naik basikal untuk ke ofis?

Fikir-fikirkanlah yee... Kikikikiki...

2 ulasan :

  1. Lu bangang bail..

    BalasPadam
  2. woi En Mpp yg mangkuk hayun roda kereta lembu....ko x kenal ke sifat khalifah dan zuhud ni....bukan ke itu sifat terpuji. X pun dlm perut ko banyak tahi rasuah sampai buta hati tahap bangang semacam....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online