BREAKING NEWS

JOM BERDOA UNTUK JESUS DI GEREJA.

Tidak syak lagi bahawa Anwar adalah satu-satunya Anugerah Tuhan bak kata Wan Azizah. Anwar bukan saja boleh jadi Imam sembahyang, berkhutbah jumaat, dan juga bagi kuliah maghrib, tapi Anwar mampu buat lebih dari tu beb..

Sebelum ni Anwar dah tunjuk bahawa dia boleh sembah mayat anak cina yang mati bunuh diri terjun bangunan SPRM. Lepas tu Anwar juga dah buktikan kebolehan ikut upacara puja matahari di Kuil Hindu masa pesta Ponggal di Perak.

Jadi nak heran apa kalau Anwar sekarang masuk dalam gereja dan berdoa untuk Jesus? Ini barulah dikatakan pemimpin serba boleh. Depan boleh belakang pun boleh beb..

Gua rasa Anwar ni lebih hebat dari ayah Pin dan juga Kahar si rasul melayu.. Sebabnya Anwar ni ada ramai pengikut yang sanggup buat apa saja yang dia kata secara membabi buta..

Cuba korang bayangkan, kalau Najib la yang berdoa untuk Jesus dalam gereja sambil berada disisi Salib.., habis meroyan lah puak-puak cacai Pakatan berzikir tuduh Najib tak Islam dah..

Tapi bila Anwar yang buat macam tu sambil mengaku dia berada di gereja untuk berdoa pada Jesus, maka kecutlah telor2 cacai Pakatan dek kerana terlampau kagum dengan ketinggian iman Bung Nuar tu..

Nak kata apa lagi beb.., bagi kita yang waras ni tentulah perbuatan Anwar tu tak manis dan langsung tak sesuai dengan apa yang diajar oleh Islam. Tapi bagi cacai Pakatan, semuanya ok selagi Anwar yang buat..

Kalau video ngentot pelacur cina pun dorang boleh hadam.., apa ada masalah dengan takat berdoa untuk Jesus di gereja tu.. Pasal tu lah gua iktiraf Anwar sebagai anugerah Tuhan beb.. Bertuah sungguh cacai Pakatan sebab dorang berketuakan manusia seperti Anwar kannn... Puiii !!!!

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online