BREAKING NEWS

ANWAR FAIL RAYUAN HARI INI DEMI PERJUANGAN RAKYAT?


Pada hari ini, Anwar akan memfailkan rayuan di pejabat pendaftar Mahkamah Persekutuan untuk membebaskan beliau daripada kes liwatnya.

Pada hari ni juga kita akan melihat sama ada pemfailan itu diterima ataupun tak.. Yang pastinya, kalau pemfailan kes rayuan Anwar tak diterima, seluruh penyokong Pakatan mesti akan tuduh mahkamah tak telus dan juga kehakiman dikuasai oleh Najib.

Dan kalau diterima pulak, Anwar mesti akan tangguhkan lagi kes di Mahkamah sepertimana yang biasa dia buat sebelum ni. Setakat 10 kali tangguh tu perkara biasalah kannn..

Apapun.., sama-samalah kita tunggu keputusannya nanti.

4 ulasan :

  1. Kerana karpal sing anwar terhumban ke asrama kajang.

    BalasPadam
  2. Terimakasih karpal kerana menghumban anwar ke asrama kajang.

    BalasPadam
  3. MENAGGUH NANGGUHKAN KES ADALAH MAINAN ANWAR IBRAHIM. KITA SABAR DAN BERSERAH SAJA KEPADA ALLAH UNTUK KESELAMATAN NEGARA MALAYSIA DARIPADA DURJANA BANGSAT INI. AKHIRNYA NANTI KEBENARAN AKAN TERBUKTI MENYEBELAHI KITA RAKYAT SILENT MAJORITY MALAYSIA YANG LEBIH MEMENTINGKAN KEAMANAN DAN MENCARI REZEKI HALAL.

    BalasPadam
  4. anuar sekutu syaitonirojim sentiasa cipta muslihat supaya segala kebenaran menjadi kabur, hasutan maki cerca ulam manis dan madu menjerat pengikut untuk terus kagum dan taat kepadanya.

    lawan anuar dengan ketegasan yg membunuh semua helah dan putar belitnya. segala tolak ansur dan pertimbangan tidak wajar digunakan untuk berbincang dengan dajjal akhir zaman sekupu saitonirojim ini.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online