BREAKING NEWS

[EDISI 18SXX] HETTY SARLENE TAYANG DADA UNTUK PEMINAT.


Lama gua tak usik pasal artis Malaysia ni kann.. Hari ni gua nak komen sikit pasal artis wanita melayu yang sorang ni.. Mungkin dia rasa teruja sangat nak tayang aset montok kepunyaan dia tu sampaikan lupa bahawa dia adalah seorang melayu yang beragama Islam.

Memanglah gaya atau fesyen berpakaian tu adalah hak individu, tapi kena ingat jugak hukum serta adab kita. Kalau dah sengaja nak tayang lurah dan "buah" yang ada tu pada umum, itu dah jadi satu perbuatan kurang manis beb.

Tambah-tambah pulak bila yang buat macam tu adalah artis wanita melayu yang ada peminat di seluruh negara. Takkan tak tahu malu sangat bila sengaja dedahkan bentuk tubuh yang tak sepatutnya pada umum?


Gua terfikir, untuk apa artis ni pakai fesyen sampai macam tu? Nak bagi angin senang masuk dalam baju untuk elakkan panas ke? Atau sengaja nak bagi orang laki tahu bahawa dia mempunyai bentuk dada yang menawan?

Tak pun, artis tu sengaja nak pakai macam tu agar ada orang-orang besar termasuklah ahli politik termakan "umpan". Ni kira macam pelaburan lah kann.. Cuma modalnya bagi artis-artis macam ni ialah sekujur tubuh dan aset-aset HOT untuk dipertontonkan. WTF!!!

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online