GEMPAR!!! 8 ORANG ADUN PAKATAN DI SELANGOR AKAN LETAK JAWATAN BESOK!!!

Posted by MPP On Selasa, 28 Januari 2014 4 comments

Heran betul dengan puak-puak Pakatan ni kann.., hari tu dorang sibuk bertanding dalam Pilihanraya kononnya nak bela nasib rakyat. Janji sana sini dan menipu sana sini bagai nak rak.. Alih-alih bila dapat jawatan Adun, suka-suka hati mak bapak dorang pulak nak letak jawatan.. Apa kejadahnya semua ni??

Adun-adun Pakatan tu lupa ke bahawa yang bagi dorang jawatan tu adalah rakyat. Pasal apa dorang tak hormat pada rakyat bila nak letak jawatan? Sekurang-kurangnya tanyalah pendapat rakyat yang mengundi dorang masa pilihanraya dulu.. Mana boleh main cabut macam tu je beb!!

Tak kiralah kan rakyat tertipu ke apa masa pangkah kertas undi.., yang penting jawatan yang diberi tu merupakan amanah rakyat untuk menggalas tugas sebagai wakil di kawasan berkenaan. Mana boleh sesuka nafsu je nak letak jawatan atas alasan nak memperkukuhkan parti kononnya. Macam gampang betul!

Yang paling gua tak boleh blah.., Adun Kajang tu dikatakan letak jawatan semata-mata nak bagi Anwar bertanding untuk jadi Menteri Besar Selangor! Tak ke macam haram punya alasan tu beb? Semata-mata nak bagi Aljuburi tu jadi MB, cina sepet tu sanggup khianati tanggungjawab rakyat pada dirinya. Memang buta perut punya cina Pakatan!

Yang gua heran, kenapa cina sepet Kajang tu sorang je yang sanggup letak jawatan? Kenapa Adun-adun Pakatan lain di Selangor tak letak jawatan sekali? Ni lah masanya untuk berkorban demi Anwar Blakang Taro tu.. Takkan tak sanggup lepaskan jawatan demi Bang Non yang dikasihi kot?

Apapun, puak-puak khawarijj Pakatan tu semua memang tak boleh pakai. Kalau pemimpin dorang pun 3 suku macam Adun Kajang tu, apatah lagi penyokong dibawah... Korang fikirlah sendiri ye.. Hahahaha...




4 comments:

Tanpa Nama berkata...

patutnya SPR atau mana2 jabatan berkaitan buat peraturan baru, jika ada ADUN atau MP yg letak jawatan suka2 tanpa sebarang sebab munasabah, mrk dimestikan membayar denda atau menanggung kos piliharaya kecil yang akan diadakan.

bak kata pemimpin dan penyokong PR - melibatkan PEMBAZIRAN DUIT RAKYAT.

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin yg tk bertanggugjawab.
Pemimpin yg tk tiada maruah.
Dan jika tindakan ini dirancang pr, maka parti yg tidak bermaruah. Tidak boleh dipercayai. Lain kali mungkin jadi lagi di tempat lain. Terpaksa bertanding konon. Pirahh... Dulu kata nak berenti politik kalau kalah. Tgu kalah ngan ultraman gaya dulu kot? Hang apa cittaaaaa!!!

Tanpa Nama berkata...

Anuar Ibrahim adalah Dajjal yang bertopengkan manusia.Semua orang Islam mesti tolak spesis terkutuk ni.Kalau ada orang Islam yang berperangai macam dia ni tolak juga tak kira dia umno,pas atau pkr...

Tanpa Nama berkata...

Lepas tu suruh Anwar bertanding semua kerusi senang sikit lantik diri sendiri jadi MB

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online