BREAKING NEWS

[WAJIB TENGOK] VIDEO CINA BABI TUNJUK SAMSENG PADA ANGGOTA POLIS TRAFIK.


Salam dan selamat sejahtera semua yg melihat video ini, saya Sharifuddin Abdullah adalah seorang anggota polis Trafik KL. Kejadian ini berlaku pada 13/10/2013 jam 0915hrs.

Semasa saya dlm prjalanan hendak menjalankan tugas dgn mnggunakan motosikal jenis LC135 menghala ke Balai Polis Trafik, Jln Tun H.S Lee ada sebuah kereta jenis Honda civic warna biru gelap membunyikan hon dari arah belakang.

Ketika itu saya di lorong paling kanan dengan kelajuan 100km/j. Tanpa memikirkan keselamatan saya yang tidak sempat mengubah haluan ke lorong paling kiri kereta tersebut telah memotong motosikal saya dari sebelah kanan mnyebabkan saya hilang kawalan dan nasib menyebelahi saya, saya tidak terjatuh.

Lokasi kejadian dari Jln Kucing sebelum susur Y naik ke Jln sultan Ismail. Sekiranya saya terjatuh ketika itu,tiada seorang pun tahu apa punca saya jatuh dan siapa yang menyebabkan saya jatuh.

Saya kemudian memecut motosikal saya dan mengejar kereta tersebut kerana memandu secara merbahaya. Sampai di Jln Tun Perak saya pun meminta pemandu tersebut memberhentikan kereta beliau tetapi pemandu tersebut gagal berhenti setelah saya memperkenalkan diri saya POLIS.

Akhir sekali kereta tersebut berhenti di sebelah stesen bas berhampiran dengan Central Market. Dengan rasa tidak hormat kepada Penjawat Awam,dia tanya saya"apa salah saya".berulang kali. Sedangkan dia tahu apa salah dia.

Dia nak blame kan saya supaya saya mengalah dan mengatakan dia mmg X salah. Kerana fikirkan saya hendak masuk kerja,dan sudah terlambat.

Saya anggap ini kes terpencil dan menyusahkan saya. Pemandu tersebut mmg sengaja nak cari pasal. Tak tahu pulak sampai dia nak UPLOAD.

Saya pun menasihati pemandu tersebut dengan cara baik supaya perkara ini tak berulang bukan sahaja kepada saya malah kepada pemandu2 terutamanya penunggang motosikal sbb kami penunggang motosikal pun bayar cukai jalan. Sekian terima kasih.



P/S: Gua difahamkan bahawa cina babi dalam video tu bernama JS Chan dari Jinjang KL... Patutlah perangai dia macam babi.., dari perkampungan baru Jinjang rupanyaa.. Ptuiiii!!!!

14 ulasan :

  1. Memang kurang ajar cina ni .........Apa dia ingat cina jinjang makan orang ke ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Celaka punya cina babi!!! Mati katak la ko lpas ni!!!

      Padam
  2. bro,bukan semua cina cam tu..jangan nak kutuk seluruh kaum...

    BalasPadam
  3. Cari Alamat rumah dia bro......jinjang x jinjang ini tanah melayu laa.......

    Kimakkk punya cina......

    BalasPadam
  4. letak la dlm youtube. takot ka?

    BalasPadam
  5. @Tanpa Nama

    tak semua tapi 99.9% cam tu

    BalasPadam
  6. Najib pun bole hilang telo bila jumpa puak cinabeng inikan pula stakat prebet lapok trafik seko tu lagi tak heran

    BalasPadam
  7. Cina kan tuuuu...spesis paling kurang ajar atas muka bumi ni..bukan kat malaysia jer bro..ngan saper saper pun dia kurang ajar..mak anjing..bapak lak babi..inilah hasilnya..naperlah tak jadi lagi eik peristiwa 13 Mei tu..sedapnyaa dapat sembelih semua keturunan cina kat malaysia ni..jangan tinggalkan sekor pun hidup...

    BalasPadam
  8. Ala org melayu blh komen aje tapi bila berdepan telor xda....hahahahha....ckp x serupa bikin...phuiii. ...ini jinjang cina punyalah melayu apa blh bikin...

    BalasPadam
  9. Ape no plet kereta cibai ni......

    BalasPadam
  10. Bangsa ni memang memandang hina terhadap penjawat awam terutama yg berunifom yg berpangkat bawah. Tetapi mereka akan besifat lembut gigi dari lidah apabila berhadapan dengan penjawat yg berpangkat. Sebabnya masyarakat amat memahami golongan senang ini senang mereka beli dengan wang dan pelacur untuk mereka terlepas dari tindakan undang2 (orang2 yg dilindongi konon) bersebab

    BalasPadam
  11. cubalah jgn panggil cina laknat ni semua BOS! menyampah betul aku tgk.. asal cina je panggil bos.. diorng jumpa kita ada panggil TUAN ke?

    BalasPadam
  12. mana pekida or tiga line? takde ke yang nak pegi katuk mamat ni?

    BalasPadam
  13. @fairuz
    kau nak tau apa melayu boleh bikin?
    kau set tempat kau tengok apa melayu bikin .. pukimak cibai jangan menyalak dalam blog jer cibai
    kau jantan guna nama sdri jangan pakai "guest" nampak sangat kau tak ada telur

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online