BREAKING NEWS

TERBAIK!!! ZAHID HAMIDI "BELASAH" PEMBANGKANG SOKONG PENJENAYAH.


Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi yang selama ini mendiamkan diri berikutan bidasan dan kritikan pedas oleh pelbagai pihak ekoran kenyataannya bahawa anggota gangster seharusnya "ditembak dahulu" sekiranya ada bukti, akhirnya membalas kritikan tersebut di laman Twitternya semalam.

Beliau mempertikaikan kumpulan hak asasi yang disifatkan hanya membela penjenayah berbanding dengan kematian anggota Polis serta pasukan keselamatan didalam menangani jenayah yang berlaku.

Ahmad Zahid juga mempertikaikan dimanakah pejuang hak asasi apabila individu yang ditembak, dibunuh dan juga dirompak menjadi mangsa penjenayah.

"Apakah hak asasi hanya untuk penjenayah?" tanya beliau didalam laman Twitternya. ~ MPP News


8 ulasan :

  1. Waktu anggota keselamatan yg terkorban tu mana perginya suara2 hak asasi? ?? Jgn memilih bulu , Hangpa pikiaq laa ya pd yg berkenaan.

    BalasPadam
  2. Formula:
    Pembangkang = Penjenayah
    Penjenayah = pembangkang
    Penjenayah + Pembangkang = Musuh Islam..

    BalasPadam
  3. dalam semak ada berbagai onak,disebalik pokok ada yg berduri,tiap2 yg tegak pasti rebah,kerana hidup belum tentu tapi mati itu adalah pasti...Ni antara menteri yg berani,semoga Allah rahmati dia dlm menjalankan tugas serta selamatkan dia dimana juga berada,Amin...

    BalasPadam
  4. Bila nak tutupkan Malaysiakini weiiiiiii.....Bukan hebat sangat nak tutupkan akhbar yang lapor ucapan bodoh tu.....Cakap je hebat, tapi bila diserang bertuli2 olen Malaysiakini, senyap sepi je. Lepas pemilihan UMNO, konfem akan bisu.

    BalasPadam
  5. Bila kaum keluarga puak pembangkang kena bunuh baru depa nak cari Polis.....Samalah dengan puak hak asasi manusia....sampai main lubang belakang pun depa kira hak asasi manusia.

    BalasPadam
  6. Madey dah berdehem tuh..suh letak jawatan sape yg bertanggungjawab...

    BalasPadam
  7. Tak adillah kalau tunggu penjenayah tembak dulu baru boleh polis bertindak, bagi saya jika kedua2nya bersenjata terserahlah kepada kecekapan masing2. Senjata yg dibekalkan bukan untuk suka2 atau untuk hiasan, ianya perlu digunakan sebaik mungkin apabila diperlukan.

    BalasPadam
  8. Tahniah Datuk..Terbaik pulun je Datuk belasah cukup2..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online