BREAKING NEWS

MAHPUZ BEAN DAN CALON PAS KANTOI BERBOHONG DI SUNGAI LIMAU #PRKSgLimau


Pagi tadi calon PAS dan beberapa pemimpin Pas telah buat sidang media tentang kempen Pas mempertahankan Dun Sg Limau. Pengarah jentera Pas disini iaitu Mahpus Omar telah mendakwa calon dorang merupakan adik-beradik arwah Ustaz Azizan.

Kini dah mula kecoh dan riuh apabila ada adik beradik arwah Ustaz Azizan mula mempertikaikan tindakan calon PAS tersebut yang gamak BERBOHONG kepada wartawan Sinar Harian kononnya beliau ada pertalian saudara kategori "bau-bau bacang".


Walhal sebenarnya calon Pas tersebut langsung tak mempunyai sebarang pertalian keluarga dgn arwah Ustaz Azizan Razak menurut keluarga arwah.

Malah.., keluarga arwah Ustaz Azizan juga kesal kerana calon PAS ini mengaku yang beliau merupakan anak didik arwah padahal ketika arwah masih hidup dulu, calon PAS ini merupakan salah seorang yang menentang arwah dan sanggup bersekongkol dengan musuh arwah seperti Phahrolrazi secara diam-diam.


Nampaknya calon PAS sudah terdesak beb. Banner-banner yang digunakan pada PRK DUN Sg Limau ini pun turut menggunakan gambar arwah Ustaz Azizan yang telah diphotoshopkan bersama dengan gambar calon PAS bagi meraih undi simpati.

Jadi..jom #BeraniHijrah pada PRK DUN Sg Limau ini bagi membela maruah arwah Tan Sri Azizan yang dihina oleh PAS Kedah selama ini.. JOM UNDI BN!!!


p/s: Gua dengar calon Pas ni geng Syiah satu kapal dengan Mat Sabu.. Lepas ni kita londehkan pasal kisah ni pulak yee... Kikikiki....

2 ulasan :

  1. Mereka yg berada dalam gambar diatas sepatutnya bukan ahlul Pas tapi ahli DAP adalah lebih sesuai dengan cara pemikiran dan amalan seharian.Tak ada sesuatu yang istimewa boleh membantu untuk kejayaan Pas apatah lagi Agama Islam.

    BalasPadam
  2. JANGAN INGAT PENGUNDI DAN AHLI PAS SEMUANYA BODOH DAN SEBODOH ABANG MAHFUZ......WALAU HAKIKATNYA MANUSIA YANG TAK BERAPA CERDIK TERLAMPAU RAMAI DALAM PAS.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online