BREAKING NEWS

WOW!!!! GAMBAR TERKINI SELAK NAMPAK PAHA DARI ROZITA CHE WAN.


Rozita che wan dengan bangganya berkongsi sekeping fotonya yang boleh disifatkan agak mengghairahkan di akaun Instagram milik beliau.

Foto berkenaan hasil nukilan jurugambar terkenal Annaseaskey dan Rozita Che Wan atau Che Ta mengenakan gaun rekaan Qudyn Design.

Sedikit kontroversi apabila gaun berkenaan mempunya belahan di bahagian bawah yang agak tinggi. Belahan berkenaan telah menyebabkan peha gebu Che Ta sedikit terselak, maka terkantoilah sedikit bahagian tubuhnya itu.

Dan seperti biasa, peminat-peminat setianya mulalah mengkritik tunang Zain Saidin ini. Ada yang kata beliau sudah lanjut usia dan tidak sesuai berpakaian sedemikian malah ada yang menyuruhnya agar cepat bertaubat.

Macam-macam, tapi rasanya Che Ta sudah lali dengan kontroversi sebegini. Tapi sekali-sekala perlu juga muhasabah diri...tak salahkan? - PilihanAnda

6 ulasan :

  1. Nak tengok peha ke atau luruh dendam sesetengah artis ..Che Ta, tak pulak nampak lurah berahi dia..tak gitu zain..apa apa pun jagalah kesopanan dan kesusilaaan..

    BalasPadam
  2. wow! Mesti terjojol bijik mata vip2 umno ni!

    BalasPadam
  3. salah tu...
    tuk lebai PAS tu yg ramai tengah ghairah sebab banyak sangat makan ubat kuat...salah haramkah jugak banyak sangat iklan ubat kuat...

    BalasPadam
  4. Kalau pakai seluar biasanya misti ada tali pinggang.. umno
    Kalau pakai jubah labuh ... PAS ..
    MANA YANG LEBIH SENANG BUKA .. CEPAT ..
    SENANG BUAT KERJA .. CEPAT2 TUTUP..
    Fikirkan lah disebalik jubah ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bodohnya komen ni

      Padam
    2. Bodohnya komen ni

      Padam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online