BREAKING NEWS

GADIS PERAK TAWAR KHIDMAT SEKS JIKA PASUKAN BOLA SARAWAK MENANG MENENTANG PAHANG.


Dahsyat beb!! Murah sungguh harga diri anak gadis zaman sekarang ni sampai sanggup tidur dengan mana-mana jantan semata-mata kerana bolasepak..

Malang sungguh la ibu bapa gadis yang berasal dari Perak ni yang secara terbuka menawarkan dirinya untuk ditiduri oleh peminat-peminat bolasepak lelaki Sarawak seandainya pasukan Ngap Sayot menang menentang Pahang.

Gadis yang menggunakan nama Princezs Nina tu mempertaruhkan dirinya sebagai habuan para penyokong Sarawak sekiranya pasukan bolasepak Sarawak beroleh kemenangan 5-0 menentang Pahang di gelanggang lawan.

Memang memalukan!! Diharap akaun Princezs Nina tersebut adalah palsu kerana jika benar, ia sekaligus menjatuhkan maruah gadis dari Perak amnya.

1 ulasan :

  1. Bapok kut budak ni.......kat Taiping Lake dulu kan banyak spesis2 dua alam ni.....le ni dah tak dak kut.....kena ligan dek cik Punti...k kita tu.....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online