BREAKING NEWS

[18SX] IKA NABILA BANGGA TAYANG LURAH SEKSI DI AKHBAR METRO.


Apalah nak jadi para artis wanita kita ni kann.. Sekarang ni dorang tu dah makin selamba je tunjuk lurah dendam dorang pada umum tak kira masa atau tempat..

Tahulah awak tu suka pakai seksi.., tapi takkanlah 24jam nak seksi je manjang..? Bila artis-artis macam ni suka sangat pakai seksi.., yang seksanya adalah mata jantan-jantan yang memandang..

Silap haribulan, bukan kata hidung je yang berdarah bila nampak lurah.., boleh kena buasir ooo beb.. Hahahaha..


1 ulasan :

  1. alang alang seksi lebih baik tunjuk puki.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online