BREAKING NEWS

WOW!! ADEGAN BERAHI DIRANJANG DAN AKSI TAYANG LURAH MARSHA ADALAH UNTUK DIDIK RAKYAT.


Memetik kenyataan Marsha di Kosmo hari ini, bekas pelajar AF3 itu tampil membuat penjelasan sebenar berhubung babak kontroversi di trailer youtube.

Sebagai pelakon, beliau menegaskan cuba bersikap profesional dan tidak akan mempertikaikan aksinya itu kerana babak terbabit sebenarnya bukanlah seperti yang disangka ramai.

“Sebelum penggambaran bermula, pengarah awal-awal sudah beritahu saya terdapat babak atas katil bersama Wan Hanafi Su.

Dia menerangkan kepada saya tentang syot dan keperluan babak itu secara terperinci. Sebagai pelakon, saya juga tidak mahu masalah timbul di kemudian hari hanya kerana satu babak itu.”


Sementara itu dalam laporan sama, Wan Hanafi Su turut tampil membuat kenyataan balas terhadap kritikan dan cacian yang dilemparkan peminat kepada mereka berdua.

Bagi pelakon veteran itu, babak sedemikian sebenarnya bersifat mendidik bukannya nampak seperti filem lucah.

“Dalam skrip sebelum babak itu, bidan ada memberitahu, jika ingin dapat anak harus mengangkat kaki isteri tinggi-tinggi, jadi hanya babak itu yang dipaparkan.

Tidak ada sebarang babak ghairah seperti yang difikirkan orang ramai. Rasanya selepas tonton sepenuhnya filem ini, tidak akan ada sebarang impak negatif kerana saya bukannya melakonkan babak rogol."

3 ulasan :

  1. Babak kita bermesra dengan isteri kita yang sah pun HARAM ditayangkan. Ini pulak yang bukan muhrim? Hukum Islam yang mana satu dijadi panduan dalam hal ni? Cakap sebiji macam pemimpin negara kita ni. Salam antara lelaki dan perempuan dah jadi satu perkara biasa sedangkan ianya HARAM. Lepas ni aksi ranjang antara lelaki dan perempuan yang bukan muhrim akan jadi perkara biasa pulak. TAHNIAH kepada rakyat Malaysia yang Islam, yang nampak Islam dan juga yang bukan Islam.

    BalasPadam
  2. Brtaubatlah wan hanafi su sementara masih ada umur..matlamat tdk mghalalkn cara..

    BalasPadam
  3. Kalau orang berlakon kecoh dengan soal tuntutan agama. Apabila batang hidung sendiri yang mengangkang membutuh pelacur dan hubungan haram berzina tidak pula guna pendekatan Agama Islam untuk membuat penilaian. Memang munafik sungguh mereka yang menyokong Anwar alJub dan Stopa Ali. Melayu Islam dalam PAS dan PKR sama aje tahap imannya. Berzina dan terus berzina tanpa sedikit pun berasa takut dan insaf. Sememangnya diri mereka sudah sebati sebagai sahabat Syaitan dunia akhirat.

    Demang Ketum.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online