BREAKING NEWS

POLIS MENGAMUK!! LAGI PENGIKUT "RAJA" DITANGKAP SELEPAS BERBALAS TEMBAKAN.


Menurut sumber yang diterima, seorang lelaki India dari satu kumpulan gengster telah berjaya ditahan oleh pihak Polis didalam satu kejadian berbalas tembakan di Selangor. Ia berikutan satu aduan mengenai kes samun bersenjata yang dilaporkan di balai berdekatan.

Pihak Polis bertindak mengesan dan menjumpai 5 Lelaki India yang menaiki kereta 4WD Mitsubishi Triton di kawasan sekitar Batu Caves.

Didalam usaha untuk menangkap penjenayah terbabit, kenderaan Polis telah ditembak beberapa kali oleh suspek sehingga menyebabkan salah satu kenderaan peronda terbabas melanggar pembahagi jalan.

Hasil dari usaha berkenaan, pihak Polis akhirnya berjaya menangkap salah seorang dari suspek dan kes ini d siasat d bawah seksyen 395 kanun keseksaan. ~ MPP News


7 ulasan :

  1. Cantas jangan tak cantas!

    Terus hapuskan kesemua gangster dan samseng taik kucing keling yang tak habis2 buat hal di malaysia nih!

    malaysia akan lebih aman tanpa samseng dan penjenayah taik kucing nih!

    BalasPadam
  2. Saya penyokong pembangkang...dalam hal ini saya sokong PDRM! Tembak sampai mati...jangan banyak soal...soal selepas mati!! Kalau tangkap nak kena hadap ke mahkamah..silap haribulan dilepaskan sebab technical error! Kalau masuk jail kena bagi makan pulak...membazir wang negara!!

    BalasPadam
  3. Tahniah perwira ku... Moga usaha murni anda di berkati ALLAH.

    BalasPadam
  4. Apa bangsa gangster yg kena tangkap tu?

    BalasPadam
  5. penaja dan pembela mereka dari kalangan ahli politik dan peguam-peguam dah panas, hati2 mereka ada agenda besar terancang dan tersusun, dibantu sumber dana luar..

    BalasPadam
  6. Susah nak cakap la kes mcm ni

    BalasPadam
  7. Tembak bagi mampos je gangster keling ni.. Toksah bg muka kat bangsa kafir ni.. Aku benci India kafir.. Kau igt aku takut haa?? Aq berani mati LA sial!!!!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online