BREAKING NEWS

MEMALUKAN!!!! VIDEO TERLAMPAU BANGLA KUTUK POLIS DI MALAYSIA.


Tak tau lah sama ada bangla ni diajar cakap macam tu, ataupun dia memang luahkan isi hati dia yang sebenar.. Tapi apa yang bangla ni cakap memang memalukan PDRM selaku pihak yang menjaga keselamatan negara..

Gua akui, ada segelintir Polis yang tergelincir pendirian bila berhadapan dengan godaan wang ringgit.. Walaupun macam tu, tak semua anggota keselamatan kita melakukan perkara terkutuk macam yang bangla ni cakap..

So.., gua harap sesapa dikalangan anggota keselamatan kita yang lebih mengutamakan duit dari prinsip kerja, bolehlah pergi cari kerja lain yang lebih sesuai ye..

Kalau nak kerja yang boleh dapat banyak duit tanpa fikir halal haram.., rasanya elok je pergi meniaga "ayam pakai kasut" di sempadan.. Confirm kaya beb..

2 ulasan :

  1. Jujur kepala hotak.. dia diajar cakap mcm tu..kalau berani dedahkan diri org yg rekod tu sekali

    BalasPadam
  2. Sedangkan golongan ulamak yang akan diberi perhitungan awal di hari akhirat kelak, kerana ada sikap ulamak yang sengaja menjual agama Islam. Begitu juga dengan anggota polis, manusia biasa yang kerap digoda bisikan syaitan untuk melakukan pecah amanah, rasuah dan sebagainya.

    Anak Polis era komunis/.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online