BREAKING NEWS

INILAH "JIHAD" SEBENAR!!! GAMBAR MELAYU PAS CUKUR KEPALA DEMI DAPig..


Nama mamat diatas tu adalah Rafi dari Gelang Patah Johor.. Dengan berpakaian baju melaju Johor, mamat penyokong PAS tu dengan bangganya menunjukkan rasa taksubnya pada DAP dan juga Lim Kit Siang..

Dan untuk mengabadikan rasa taksub tersebut, mamat yang dilahirkan sebagai melayu Johor tu sanggup mencukur rambutnya serta melakarkan lambang roket pada kepalanya..

Mungkin bagi mamat melayu Pas tu, inilah jihad sebenar yang dituntut dalam Pakatan.. Walaupun DAP tak iktiraf negara ni sebagai negara Islam.., walaupun DAP cuba untuk jatuhkan kepimpinan orang Islam di Malaysia.., mamat ni tak peduli..

Anak melayu yang bernama Rafi tu tetap anggap DAP sebagai parti suci yang paling afdal untuk memerintah negara..

Gua terfikir apa yang DAP dah bagi kat mamat ni sampai dia tergamak cukur kepala macam tu.. Takkan lah Lim Kit Siang bagi pahala untuk dia cukur kepala macam tu..? Setahu gua hanya PAS je yang mampu janjikan pahala dan syorga kepada penganut dorang..

Maybe budak melayu yang bernama Rafi tu dibiayai sepenuhnya oleh duit DAP dari dia kecik sampailah besar agaknya.. Maybe pasal tu lah dia bangga sangat tayang logo roket tu atas kepala..

5 ulasan :

  1. Memalukan orang Johor. Aku tak fikir ni budak Melayu. kalau dapat mahu aku sekeh kepala dia dah teramat longgar skrunya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Budak ini keliru diantara Berjihad dengan "BERJAHAT"

      Padam
  2. Lakaran cukur dikepala Rafi bagaikan kepala konek/pelir/penis.

    BalasPadam
  3. tak baik tau menghina rang yang sedia bodoh

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online