BREAKING NEWS

TERKINI!!! ANUWAR DEDAH ALTANTUYA LETUPKAN DIRINYA SENDIRI.


Berikutan pembebasan suspek bagi kes pembunuhan model Monggolia, Altantuya, ramai dikalangan penyokong serta pemimpin Pakatan Rakyat yang mempersoalkan krebiliti Mahkamah Rayuan yang membuat keputusan tersebut.

Tak terkecuali juga Ketua Umum Pakatan Rakyat iaitu Anwar Ibrahim. Didalam laman sosial Twitter Ketua Pembangkang tersebut, Anwar dilihat menyokong satu kenyataan yang mengatakan bahawa Altantuya sebenarnya membunuh diri dengan meletupkan dirinya sendiri.

Selain itu, Anwar dilihat cuba mempersoalkan sama ada Mahkamah diarahkan oleh pihak-pihak tertentu disebalik pembebasan dua suspek pembunuhan tersebut.

Sebelum ini, Anwar juga dibebaskan oleh Mahkamah yang sama apabila beliau merayu untuk kes liwat terhadap pembantunya iaitu Saiful Bukhari Azlan.

Walaupun terdapat bukti menunjukkan Saiful memang diliwat dan ini diakui sendiri oleh peguam Anwar, Karpal Singh, Mahkamah terpaksa membebaskan Anwar diatas sebab teknikal.

Jika benar Anwar bersetuju dengan tanggapan bahawa Altantuya meletupkan dirinya sendiri seperti yang tertulis dilaman Twitternya, adakah Anwar juga bersetuju jika dikatakan Saiful juga meliwat dirinya sendiri? ~ MPP News

8 ulasan :

  1. saiful pun meliwat diri nya sendiri.... pe macam??

    BalasPadam
  2. adoi ko pun bodoh piang
    dah sah2 dia tulis mahkamah????
    then hmetroll
    tau troll x?
    baru lahir ke bro

    BalasPadam
  3. Bagus lah kalau mcm ni... Semua yg melakukan kesalahan boleh bebas dr hukuman.... !!!!!!

    BalasPadam
  4. @lawak

    TAPI KITA WAJIB TERIMA KATA2 PEMIMPIN KITA BULAT2.

    BalasPadam
  5. @Tanpa Nama

    Kalau Jonah Falcon aku percaya..

    BalasPadam
  6. org melayu kaya dengan bahasa... Tp x tau la org kita sendri x paham dengan kata - kata yang perli dengan kata - kata terang... Alahai... Sayang bangsa bkn kt politik...

    BalasPadam
  7. Saiful disahkan mahkamah meliwat diri dia sendiri

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online